Det har ikke noget med anonymitet at gøre, men om at kunne svare den rigtige.
HVIS det vitterligt bare handlede om at svare den rigtige, så er det ret nemt: citer den tekst du vil svare på.
Hvis nu du tilfældigvis skulle komme med et kompetent svar, er det så ikke træls at blive slået i hartkorn med ham skvadderhovedet, der kalder sig det samme??
Nej, jeg er ligeglad med om du bruger den information jeg lægger ud.
Og hvis man nu oven i købet opretter et login, kan man - stadig under dæknavn - sikre sig imod at andre kalder sig det samme som en selv. (for nu lige at kaste lidt sten på dit glashus )
Kast du bare løs, jeg bruger netop et navn som flere bruger, for at forbedre min anonymitet.
Mit navn står dog i min signatur, men jeg bruger 'dæknavnet' / nickname : BlackThorne, rigtigt mange steder.
Det gir lidt af en identitet man kan spore, men jeg har heller ikke noget imod at kunne 'findes'.
Det har jeg (efter en dårlig oplevelse herinde).
Hvis I gerne vil være anonyme af henhold til arbejde og så videre, så tror jeg ikke at I rigtigt kan være 100% anonyme alligevel.
Det er sjældent nemt på nettet at være 100% anonym.
Korrekt, men den minimale chance er jeg villig til at tage, modsat den større, som er at oprette en bruger.
For mig at se er den nemmeste måde at undgå ballade og personforfølgelser, at man opretter et eller andet dæknavn, som man så ikke kæder sammen med ens rigtige navn nogle steder.
Jeg har en bedre og mere sikker løsning: Benyt navnet "Gæst"!
Jeg går stærkt ud fra at Tommy holder eventuelle Email adresser i sit kartotek hemmelige. Det er muligt for andre at kontakte mig, men de kan ikke se min email adresse før jeg svarer dem per email.
Tommy har min IP-addresse og kan spærre den hvis han mener jeg spammer.
Men 3-5 brugere, der alle kalder sig 'Gæst' eller 'Anonymous' eller hvad I nu bliver enige om, er nok ikke specielt fremmende for diskutionen herinde, og jeg forstår godt at andre ikke vil svare jer. Find på et kreativt navn, og brug det, så vi kan skille jer ad. For min skyld kan I tage et tilfældigt ledigt lokomotiv, og bruge det som 'Nick'. Jeg vil i så fald gerne lægge billet ind på MZ 1401, da det nu engang er mit 'ynglings lokomotiv' fra databasen
Jeg vil bruge muligheden for at gemme mig under en massebetegnelse så længe den er her og jeg stiller netop ikke spørgsmål herinde, men kommer kun med oplysninger når jeg finder det passende. Årsagen hertil, har jeg givet tidligere i en anden tråd.
(Ok, Moderator lukkede diskutionen mens jeg skrev indlægget, håber at det bliver stående alligevel...)
Han lukkede den ikke, men anmodede om at tråden sluttede. Nu blev der dog stillet en masse spørgsmål som hermed er besvaret og således kan vi godt slutte her efter min mening.