Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Perronforsider i 1950'erne (Generelt)

af h087 ⌂, køge, 30/6 2012, 18:15 (4531 dage siden) @ henho

Hej

jo da, et eller andet sted i kasserne har jeg et eksmeplar af den, og hedder Lufthavne og Jernbaner, eller jeg har den i kopi. Preben har den også, - ved så lige ikke( kan ikke huske )om det er bogen eller på pdf , Er ved at indhente tilladelse til at scanne den ind og lægge den på internet via et jernbane forum, som jeg har fået lov til fra Kaj Juul Pedersen og forlaget LindhardtogRinghof og med bogen "Modeljernbane som hobby" Denne er skannet og lagt på pdf af Preben, vi mangler så bare at få fundet plads til den, da den er på ca 40-60MB, og det er der jo ikke rigtig plads til i en tråd, og så lige spørgsmålet om hvilket forum eller hjemmeside, det skulle gerne være sådan at alle kan komme til den uden begrænsning, så en mulig løsning kunne være DMJU, det er jeg også ved at finde ud af.
Der er også andre Blade/Tidsskrifter og Bøger der fortjenner mere opmærksomhed, idet de ikke er sådan lige at få fat på, og som jeg er igang med at få tilladelser til, Det tager bare nogen gange sin tid.
mvh
henning h087

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087- h087@hotmail.dk

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak