Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Hvor er vi henne? - Løsning med flere billeder (Billedegætterier)

af Michael Deichmann ⌂, Gribskov kommune, 16/6 2012, 22:26 (4550 dage siden) @ Michael Deichmann

Nå, den var måske for nem så, men nu havde jeg jo også skrevet i en anden tråd (om Hundested havnebaner) at jeg ville tage til Hundestad og tage nogle billeder, og nu jeg var der skulle jeg da lige se hvordan Hundested station ser ud. Jeg missede i første omgang Læssevejen og kørte ganske rigtigt om ad Parallelvej. Her havde jeg ikke lige ventet at se et større antal vogne henstillet, men efterhånden kommer jeg i tanker om at "MY Veterantog" jo bor i Hundested, så det er jo alle deres henstillede vogne.
Billedet var et udsnit af dette billede:
[image]

Og ja, de 3 stk togmateriel er Lokalbanens Lint tog, Arbejdsvogn nr 3 og en af kupevognene.

Jeg ved ikke om billeder af de øvrige vogne er så spændende da meget af det var pakket ind i presenninger:
[image]
Den sidste i rækken her lignede dog en ABns af en slags. Hvis målet er at vise et 1974 Intercitytog, så hører der jo også en styrevogn til. ;-)
Det øvrige materiel ses bedre på klubbens egen side her.

Hundested stationsbygning er en sød lille sag - lige til modeljernbanen som EVP plejer at skrive:
[image]

--
Venligst

Michael Deichmann

[image][image]

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak