Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Hvor er vi henne? (Billedegætterier)

af Michael Deichmann ⌂, Gribskov kommune, 25/5 2012, 20:54 (4572 dage siden)

[image]

Ja, hvor mon dette billede er taget?

--
Venligst

Michael Deichmann

[image][image]

Hvor er vi henne?

af Kaspertog ⌂, Næstved, 25/5 2012, 21:08 (4572 dage siden) @ Michael Deichmann

Det er ca. 200 m syd for Græsted station set mod Hillerød, og hvis du drejer 90 grader til venstre, ville du se Græsted veterantræf ;-)

Mvh Kasper Pedersen som kommer til Græsted i morgen og frem til Mandag.

--
[image]

gangbro

af Henrik Winther Andersen @, 25/5 2012, 22:03 (4572 dage siden) @ Kaspertog

Hej Kaspertog.
Hvor du stod oppe ved gangbro.

gangbro

af Kaspertog ⌂, Næstved, 25/5 2012, 23:45 (4572 dage siden) @ Henrik Winther Andersen

Hej Kaspertog.
Hvor du stod oppe ved gangbro.

Hej Henrik

Jeg har dog ikke stået på gangbroen og filmet, men har dog stået på den, men har den også med i denne film fra træffet i 2010.

http://www.youtube.com/watch?v=GIJyl9MhhiI

Mvh Kasper Pedersen (Kaspertog)

--
[image]

gangbro

af Michael Deichmann ⌂, Gribskov kommune, 26/5 2012, 05:35 (4571 dage siden) @ Kaspertog

Jeg har dog ikke stået på gangbroen og filmet, men har dog stået på den, men har den også med i denne film fra træffet i 2010.

http://www.youtube.com/watch?v=GIJyl9MhhiI

Mvh Kasper Pedersen (Kaspertog)

Arjjjj - på den første afgang kan man høre den Spitfire der overfløj træffet det år, men du bliver fast på damplokomotivet :-) Nå, det er nu også et flot futtog og det er jo ikke sikkert at du har kunnet fange Spitfireren, da den vist fløj ude over Søborg Sø området....:-D

--
Venligst

Michael Deichmann

[image][image]

Hvor er vi henne?

af Michael Deichmann ⌂, Gribskov kommune, 25/5 2012, 22:44 (4572 dage siden) @ Kaspertog

Korrekt! Nå, den var for nem. Ja ja, det er jo en gangbro der normalt ikke er der, så jeg tænkte at det nok skulle lede nogen ud af nogle vild"spor".

Dette billede havde jeg i baghånden, hvis der nu IKKE var nogle snøbler her, som også havde været i Græsted:
[image]
Det er op imod Græsted station og nu kan man se noget af træffet inde til højre.

Jeg syntes iøvrigt jeg hørte noget tidligere på dagen som KUNNE lyde som LNJ SM13 ovre fra stationen, men kunne ikke se noget for træerne. Da jeg var over broen åndede alt fred og idyl oppe ved stationen - stilhed før stormen, sikkert.

--
Venligst

Michael Deichmann

[image][image]

Hvor er vi henne?

af Peter Roland Hansen, 25/5 2012, 22:50 (4572 dage siden) @ Michael Deichmann

LNJ sm 13 var på en lille prøvetur til Mårum som i øvrigt forløb fint

Hvor er vi henne?

af Peter Roland Hansen, 26/5 2012, 10:23 (4571 dage siden) @ Peter Roland Hansen

Fra denne prøvetur i solnedgang er der billeder op Nordsjællands veterantogs facebookside

Hvor er vi henne?

af HenrikW, Rødovre, 26/5 2012, 15:19 (4571 dage siden) @ Peter Roland Hansen

Fra denne prøvetur i solnedgang er der billeder op Nordsjællands veterantogs facebookside

Det er nu en skam, jeres side ikke er offentlig - vi er stadig et par stykker, der ikke er hoppet på dén vogn endnu..

Håber iøvrigt at få et glimt af SM13 på mandag, når jeg tager med MY veterantog til træffet :-)

mvh. Henrik W.

Hvor er vi henne?

af OLL, Ballerup, 26/5 2012, 19:38 (4571 dage siden) @ Michael Deichmann

[image]
Det er op imod Græsted station og nu kan man se noget af træffet inde til højre.

------------------

Hahaha, har præcis taget et billed magen til i dag :-D
[image]

Mvh. Oliver

--
Oliver L. Løvgard
Stationsbetjent/Togklargører/LKF-A
Klargøringscenter Kastrup

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak