barndomshjem (Generelt)
findes der et foto af ledvogterhuset strømmen randers. har intet foto af det og min fader var sidste vogter der
findes der et foto af ledvogterhuset strømmen randers. har intet foto af det og min fader var sidste vogter der
Jeg fotograferede det engang i midt 70'erne - det kræver nogen gennemgang af de sort-hvide negativer, men jeg leder her en af dagene
Selve ledvogterhuset er ikke at se; men derfor kan vi jo godt kigge på omgivelserne. Overkørslen ses i baggrunden med fire bomme.
Med venlig hilsen
Thomas Boberg Nielsen
Strømmen med overkørslen i baggrunden. Billedet er set fra syd mod nord. Postkort. År:? Arkiv: Thomas Boberg Nielsen.
Her et billede fra 1976, HHJ M 2 fra MHVJ skal passere i forbindelse med noget jubilæumskørsel på banen mod Ryomgård.
Mvh
Georg
Så har jeg fundet negativerne, de tre fotos er taget i marts 1974
Så har jeg fundet negativerne, de tre fotos er taget i marts 1974
Se det var virkelig kræs for alle pengene
--
Med venlig hilsen
Thomas D. Rithmester
Der findes et meget dramatisk billede af ledvogterhuset på side 5 i bogen "Historier fra Randers 4", der udkom i 2006.
Venlig hilsen
Hardy Bach
Driftsinformation om elevatorer og rulletrapper
En aften med enkelte Togbusser mellem Padborg og Flensborg
Enkelte internationale tog standser ikke i Flensborg
Sene aftener og nætter med ændrede tider på tog mellem Cph Lufthavn, Aarhus H og Aalborg
Ingen InterCity og regionaltog mellem København H og Østerport