VNJ C20
Lidt underligt at det først er nu folk begynder at rører på sig, nu har omtalte vogn stået i Struer i snart 8 år. Uden nogen der var interreseret i denne vogn eller motorvognen/lokomotivet. Der har været masser af muligheder for at kontakte klubben og hører til mulighederne for en evt. renovering/salg m.m.
Men som sagt man er mere end velkommen til at tage til Struer og hjælpe til med at bevarer motorvognen/lokomotivet. Med alle de kloge mennesker her inde burde det jo ikke være så svært, eller hvad????
Hvad med en indsamling så den evt. kunne komme under tag, eller under pressininger.
Det er ikke underligt. Dels har det været umuligt at finde ud af hvem der kan afhænde vognen og lokomotivet, delv har I jo givet udtryk for at I ville beholde dem. Og klog af skade (og det har sådan set ikke noget med Struer at gøre) samler jeg altså ikke penge ind til andre i de mængder som skal til.
Jeg tilbyder gerne at overtage lokomotivet med hvad dertil hører. For jeg ved desværre at DJK-løsningen også vil trække store ressourcer på DJK som de kan bruge andre steder. Fx 100.000 i ren transport til Marslev er nok ikke urealistisk. Od DJK var desværre ikke vågne og så hvad alternativet var til at sige "nej" til VNJ C 20. Det glemte Struer jo lige at gøre opmærksom på.
Men lad os få en snak, hvis I mener at ville afhænde det (og man kan tage det seriøst). Prisen på VNJ C 20 viste sig i sidste ende at være nul kroner.