Y-tog fra NJ til VL
Y-tog fra NJ til VL
Zøllner kan vel også bekræfte hvem han og Gadmar købte YP'eren af?
--
BjergBanen - Faare Station
Y-tog fra NJ til VL
Hej Tommy
Jeg har lige gennemrodet det lille arkiv jeg har om info på de vogne fra SB til VL
og jeg ved at jens ofte omtalte den Yp´er som Yp 21 (VL Yp 154) så i følge de oplysninger jeg har har den kære læser der har nævnt det her taget fejl
M.V.H Daniel Zøllner
Y-tog fra NJ til VL
Jeg har lige gennemrodet det lille arkiv jeg har om info på de vogne fra SB til VL
og jeg ved at jens ofte omtalte den Yp´er som Yp 21 (VL Yp 154) så i følge de oplysninger jeg har har den kære læser der har nævnt det her taget fejl
Tak, så vil jeg holde fast på, at oplysningerne i databasen er korrekte.
--
Y-tog fra NJ til VL
Ville jo også være lidt ulogisk at NJ skulle købe flere y-tog når de fik indsat 4 desiro 9 januar 2005 og 3 mere den i februar.
Y-tog fra NJ til VL
Tak, så vil jeg holde fast på, at oplysningerne i databasen er korrekte.
VtV er pt. ved at hente bla. YP 154 i Høng, og 'Hjælper 3' meddeler at der sidder hele to skilte indvendig i YP 154, hvor der står YP 22 ?
Y-tog fra NJ til VL
VtV er pt. ved at hente bla. YP 154 i Høng, og 'Hjælper 3' meddeler at der sidder hele to skilte indvendig i YP 154, hvor der står YP 22 ?
Det er svært at argumentere imod fakta...
Jeg ændrer i databasen til følgende:
NJ YP 21: 2005 til VL YP 153
NJ YP 22: 2005 til VL YP 154
Får vi en status på dagens materielflytning?
--
Y-tog fra NJ til VL
Det er svært at argumentere imod fakta...
Jeg ændrer i databasen til følgende:NJ YP 21: 2005 til VL YP 153
NJ YP 22: 2005 til VL YP 154Får vi en status på dagens materielflytning?
YM 60+YP 154+YS 260 flyttes fra Høng til Vemb. Et billede af trækkraften på vej til Høng kan ses her:
http://www.oledinesen.dk/danmark-2010-2019/?album=153&gallery=181&pid=5077
Y-tog fra NJ til VL
YM 60+YP 154+YS 260 flyttes fra Høng til Vemb.
Og næste naturlige spørgsmål lyder: Hvorfor?
--
Y-tog fra NJ til VL
YM 60+YP 154+YS 260 flyttes fra Høng til Vemb.
Og næste naturlige spørgsmål lyder: Hvorfor?
My precious... :)
SBGV låner YM60 + YP154 + YS260 af VSVT.
Der kan læses lidt om det i VSVT's foreningsblad.
--
BjergBanen - Faare Station