Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Sønderborg station, 1927 (Generelt)

af h087 ⌂, køge, 5/3 2012, 21:49 (4652 dage siden) @ Svend

Hej Svend
takker for de pæne ord og kan sige det samme til mange andre herinde på forumet - og det er vel også det vi skal lære - ingen kan overkomme det hele alene - og med den viden og akivaliesamling vi forskellige besidder - ja - så skal det vel ud og bruges - og hvorfor så ikke hjælpe hinanden - i det omfang man kan - det bedste ville jo være at se på EVPs forslag - og også andres - om hvordan man kunne få lavet en fælles databank - hvor det hele kunne lægges - og med en garanti for at den ikke gik ned eller lukkede - men vi må jo arbejde os derhen imod efterhånden - og det er nok ikke så ligetil - men lad os se - en dag går løsningen vel op - og så
en anden ting kunne jo også være at nogen - som Carsten B Thomsen gjorde med Frederikshavn ( stort og godt arbejde - tak cbt) - samlede tingene sammen - såfremt der var lyst og tid til det -
noget andet er at jeg har fået tilladelserne på plads med Thorkild Balslev foto som skrevet i Rødbysporet/forgreningsstationer tråd - og gik så videre med Hans Henrik Tholstrup og Sylvest Jensens foto - og de kom så på plads idag - og på samme betingelser som med Thorkild Balslev foto ( altså i jernbanerelateret sammenhæng ) - og endvidere at jeg må vidregive til fx arkivsider som Thomas Boberg Nielsens sider om havnebaner og sidespor -
og så glemte jeg at skrive at
Tkp 1920 for Sønderjylland er fra T Rithmester -
undskyld Thomas R

mvh
henning h087

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087- h087@hotmail.dk

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak