Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Nye vognkasser (Generelt)

af Morten Larsen, Nørresundby, 27/2 2012, 09:22 (4660 dage siden)

Hermed lidt flere "nye billeder af gamle" ;-)

Tidl. DSB Gs 40354
[image]

SB B13
[image]

--
Mvh Morten L.

Nye vognkasser

af Gæst, 27/2 2012, 12:53 (4660 dage siden) @ Morten Larsen

Den der i Hvalpsund ser ud til at være lidt mere end bare en "vognkasse", der er både bom, spor og bygning + vognen er jo komplet.

Nye vognkasser

af carl otto, 27/2 2012, 16:46 (4659 dage siden) @ Gæst

vognen i hvalpsund er en del af et lille jernbanemuseum med focus på banen ålborg-hvalpsund og færgefarten hvalpsund-sundsøre

venlig hilsen carl otto

Nye vognkasser

af Carsten B. Thomsen, Frederikshavn, 27/2 2012, 18:57 (4659 dage siden) @ Morten Larsen

SB B13
[image]

Hej Morten

Herligt, at du og Michael har "genfundet" SB B13.
I denne tråd og denne tråd var det et åbent spørgsmål, hvor SB B13 mon var blevet af.
Jeg var ellers en tur forbi Raabjerg Kirke i sommers, men uden at lægge mærke til vognkassen - det vil jeg huske at gøre næste gang, jeg kommer forbi.
Jeg har et par hints til et par steder, som I kan køre hen til næste gang I er på jeres "vognkasse-safari", hvis I vil se (og tage billeder af) et par specialiteter her i det vendsysselske.
Send mig evt. en besked her via jernbanen.dk, hvis såfremt ifald at I skulle være interesseret :-)

--
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen

Nye vognkasser

af Georg Schmidt, 27/2 2012, 21:00 (4659 dage siden) @ Carsten B. Thomsen

Mine billeder af B 13 er taget den 22/3 1971 "i området deroppe".
Mvh
Georg

Nye vognkasser

af Morten Larsen, Nørresundby, 28/2 2012, 09:03 (4659 dage siden) @ Carsten B. Thomsen

Jeg har et par hints til et par steder, som I kan køre hen til næste gang I er på jeres "vognkasse-safari", hvis I vil se (og tage billeder af) et par specialiteter her i det vendsysselske.

Send mig evt. en besked her via jernbanen.dk, hvis såfremt ifald at I skulle være interesseret :-)

Meget gerne Carsten.
Du kan evt. kontakte mig på min mailadresse, du kan finde under min brugerprofil :-)

--
Mvh Morten L.

Billige jernbane T-shirts

DSB MO1846

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak