Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

ny bog (Generelt)

af lokomotivføren, 22/2 2012, 21:30 (4664 dage siden)

Jeg har lige læst i Odderavis at der i morgen udkommer en ny bog skrevet af Jens Hasse, den handler om GM-lokomotiverne og hedder Hvor blev de af?
Der er i forbindelse med udgivelsen reception i Odderbanens værksted i morgen torsdag kl. 14.
Vel mødt
Claus

ny bog

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 25/2 2012, 14:48 (4661 dage siden) @ OD, Od

Har modtaget bogen i dag, og det er en flot billedebog, men datalisterne bagerst, er desværre præget af en del slåfejl/faktuelle fejl.

Hvis det er fejl, der går igen på Jernbanen.dk, så vil jeg gerne høre om dem.

--
[image]

Hvor blev de af?

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 23/2 2012, 12:05 (4663 dage siden) @ lokomotivføren

Jeg har lige læst i Odderavis at der i morgen udkommer en ny bog skrevet af Jens Hasse, den handler om GM-lokomotiverne og hedder Hvor blev de af?

Nu er bogen også i Bogbutikken: Hvor blev de af?

[image]

--
[image]

Hvor blev de af?

af MYMXnord, Frederikshavn, 10/3 2012, 19:52 (4647 dage siden) @ Tommy Nilsson

Hej

Har nu modtaget Jens Hasses bog om GM lokomotiverne efter DSB perioden.
Jeg kan kun sige at bogen set fra herfra giver læserne et godt indblik i hvor de mange GM lok er havnet efter DSB- sammenholdt med en række flotte foto.:-)

Om der måtte være slåfejl har jeg ikke konstateret - mere nydt bogen - og faktuelle fejl kan jeg nok af god grund ikke se eller rette. Men der givetvis mange herinde med bredere kendskab til GM maskinerne end jeg har.:-)

Men RESPEKT for at en person har lavet en flot bog over en epoke i dansk jerbane historie.:-) :-) ;-)

--
[image][image]

ny bog

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 24/2 2012, 19:56 (4662 dage siden) @ lokomotivføren

Gå ind på TV 2 Østjyllands hjemmeside for i dag, her er der i 19.30-udsendelsen et interview med forfatteren i programmet "Kurt kom forbi", som nævnt i et af ovenstående indlæg.

Mvh
Claus

--
[image]

Svenska-lok
Indsend billeder

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak