Aalborg - Århus (Generelt)
I Arden stillede vi indkørsel og fastlagde en "fiktiv" udkørsel som så blev givet med et spejlæg. Bommene trykkede vi også op og ned manuelt. Alt sammen ind imellem kundeekspeditioner. Når vi kunne se gavlen på huset ved overkørslen vidste vi at sidste vogn var forbi overkørslen og vi kunne hive bommene op .
Da jeg var der i januar til og med april 1988 kørte vi i 3 holds skift. 6-14, 14-22, 22-6. Senere på året blev nattevagten afskaffet og der kom nogle stationsbetjente på som nattevagter for at stille signal, trykke bommene ned og op samt af- og tilbagemelde. Hyggelig gammel station som stadig havde gamle møbler, bænke, kakkelovn i ventesalen mm.
Skørping var noget mere presset. Her var der i perioder pænt travlt i billetsalget og der skulle stilles signaler mm. samtidig med, at vi ekspederede kunder. Vi havde derfor telefonen lige ved siden af kassen, så vi hurtigt kunne tage den, når der skulle af- og tilbagemeldes. Det var for mit vedkommende i perioden maj-august 1988 inden jeg havde 4 måneder i Langå med periodisk afløsning i Hobro. Inden turen gik til Århus H.