Ma 470 på Østerport (Generelt)
Østerport 1/4 1975. Foto: Flemming J
Østerport 1/4 1975. Foto: Flemming J
Formodentlig på vej ud til Helgoland for lidt r & r.
Ja, den kom hjem i Nordjyden.
Formodentlig på vej ud til Helgoland for lidt r & r.
Der var godt nok noget mere charme over MA, end de nye moderne tog. Ja. Jeg ved godt der er noget der hedder udvikling. Men derfor kan man godt blive nostalgisk.
Må se og tage mig sammen til at komme ud og køre med vores "halve" pil, når museumstog skal lufte den igen..
--
Venlig hilsen
Morten Beck
Kan ikke være mere enig Morten .
-nogen der husker den fodstøtte der var under sædet foran een - en fodstøtte der kunne indstilles? Jeg husker stadig den lyd det gav, når man flyttede med den - afsluttende med en herlig "summende" fjederlyd, der ligesom "stod" i rummet nogle sekunder efter. Når jeg havde leget med det et par gange, blev jeg afbrudt i forehavendet af een af mine forældre - der forståeligt nok irriteredes. Men det var virkeligt behagelige tog at rejse i...
mvh
Chr
--
Må se og tage mig sammen til at komme ud og køre med vores "halve" pil, når museumstog skal lufte den igen..
Apropos - er der nogen der ved, hvornår Museumstog annoncerer årets program?
mvh Henrik W.
Apropos - er der nogen der ved, hvornår Museumstog annoncerer årets program?mvh Henrik W.
Jeg er blevet 'inviteret' til køredage med sølvpilen på facebook i påsken.
Det er annonceret til den 5-9 april kl 10 hver dag.
Jeg har ikke helt styr på, hvordan de har fundet mig, men det har nok noget med en eller anden gruppe derinde at gøre
--
Jacob V. Rasmussen
BlackThorneDK
Rambøll-rapport afslører: Politikere blokerer for grøn flytrafik
Prisen styrtdykker: Snart er det billigere at skifte elbilens batteri end benzinbilens motor
Ekstraregning skræmmer: Lynetteholms-metro kommer på slankekur
Nye batterier skal fordoble energien i en elbil: Honda melder sig ind i kapløbet
19.000 rejsekort-standere skrottes: Arvtager kan koste en kvart milliard