Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Hvor er dette ? (Generelt)

af Erik V. Pedersen ⌂, Ballerup, 19/2 2012, 09:58 (4667 dage siden) @ Henrik Thomsen

Tak til Henrik Thomsen for først identifikation og senere foto og til Minoque for link til film. Herligt påfund.

Jeg håber, at det er OK, at jeg linker til filmen, og håber, at Henrik Thomsen vil sige OK, til at jeg må "låne" fotografiet på min side.

Frederik N
. Også tak for dit bud, --det var ikke rigtigt, men jeg kunne have være lige så meget "på den", hvis negativet ikke sad "klemt inde" mellem et par kendte steder.

Der kan komme et par tilsvarende gætte muligheder i dagene fremover. Jeg var der den ene dag, i det 1/60-del sekund, det tog at tage billederne, -og har ikke været der siden. Så det nåede ikke rigtig at gøre det store indtryk. Det meste af den øvrige tid på stedet gik med ikke at stå i vejen for de andre, og alligevel selv få et brugbart foto.

[image]
Et par steder blev det kun til fotos under togets "hastige" forbifart, og der er jeg nok endnu mere "på den". Det kunne f. eks. gælde ovenstående foto, der blev snuppet i forbifarten. Mit notat er "Krondal st.", men der er jo ikke meget station over det.

Erik V. Pedersen.
http://evp.dk/index.php?page=dagens-foto-s

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Veterantog kalenderSvenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak