Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

rydning på perroner og stationer. (Generelt)

af Hedegaard, 16/2 2012, 21:09 (4670 dage siden) @ Lars peter

Jeg kender en der er ansat i DSB,han har fortalt mig at der er cirka 9500 mennesker ansat i DSB. Ud af dem er de ca. 3500 i driften resten sidder på kontor m.m.

Det var meget bedre at man brugte nogle af alle de penge på personale på stationerne, næsten alle stationer i bl.a. Tyskland sidder der en i et glasbur.

Alle de penge man bruger på at udbedre skader efter hærværk kunne jo lige så godt bruges til personale på perronerne og i togene.

Uuuuh hvor er jeg dog enig. Det er dog endnu værre hos Lokalbanen.
Kan huske for nogle få år tilbage der man valgte helt at lukke ventesalen i Skævinge alene pga. hærværk.
I år kunne man så se dette sørgelige syn i lokalavisen:
http://hilleroed.lokalavisen.dk/bizart-haervaerk-boeller-vaelter-ti-meter-mur/20120124/...

Den ene af de 2 rejsekort-standere på stationen er også allerede blevet smadret, ligesom at folk på højlys dag er vidner til lokale lømler der kyler med flasker mod murene, smider ting ned på sporene mm.

Jeg ved ikke hvad der er mest skræmmende - At mentaliteten hos vor unge mennesker er blevet så forskruet, eller at Lokalbanen vælger at lade dem gøre som de lyster af sparehensyn.

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak