Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

rydning på perroner og stationer. (Generelt)

af Ekaeli007, 16/2 2012, 07:58 (4671 dage siden) @ Rasmus Arndal

jeg kender også en episode, i sidste uge der lå der en knust mousserende flaske foran pakhuset i Gadstrup, jeg så den en dag, nå tænkte jeg de kommer jo og fejer perron ihvertfald en gang om dagen, de kommer i en bil er der ½-1 time og så videre til næste. Et par dage efter skulle jeg igen med toget, stor overraskelse resterne af flaske lå der stadig, men vi har ingen på stationen,
det er et privat firma der bor der, da jeg ikke regnede med at de går ud og fjerner glasskår med mere tænkte jeg hvem holder øje med tingene, men nogen ting bliver da lavet, jeg har et par gange været ud for at enten billetautomat ikke vil printe billet eller stempelmaskine virker ikke, der er godt nok to men kan knibe hvis man er i sidste øjeblik, råber lige til togfører den ikke virker
ok siger de. skynd dig at hop ind, det lader til at de er orienteret at der problemer med maskiner- Så noget sker der da, Men hvem man skal kontakte med glasskår med mere det ved jeg ikke.

Jeg forventer ikke at der lige her og nu sker noget, men en generel ting syntes jeg slår mig,man
skærer ned på personale så har man råd til mere til direktører, bestyrelse og andet men almindelig personale uhah dem kan vi bare fyre, så der bliver lidt flere ledige hvad gør det. Hvad taler man meget om at firmaer skal have et socialt ansvar, men det er da vist bare en by i Rusland, ihvertfald i det offentlige.

Med venlig hilsen

Bent Jensen
Gadstrup

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak