For (hæv.....) TLJ!
Jeg sigter hverken for lavt, over eller under, men en "10´er".
Jeg henholder mig lige nøjagtigt til, at der ER en lovgivning og at denne er GÆLDENDE.
Hvad der så sker i fremtiden er jeg da ikke blind over for, verden flytter sig jo heldigvis hele tiden. Og så er det vel de valgte der skal afgøre, hvordan en copyright skal forvaltes. Og det kan jo være at "din mand" til den tid har haft indflydelse på processen. Men ind til da gælder dansk lov om copyright som den er beskrevet i det tidligere sendte link.
Og så er jeg ikke helt sikker på, at det er os almindelige brugere af internettet der kommer til at bestemme, hvad de personer der skriver, laver musik, fotografere, maler eller hvad de nu gør for at opretholde livet, skal mene og rette ind efter for at tilfredsstille I-net brugerne, hvor mange (ikke møntet på nogen her på Forum) bare mener at have ret til..., vel? Det er vel det der hedder anerki og liberalismen ført ud i yderste konsekvens, med kun at være ansvarlig over for sig selv uden tanke for andre?
Så vi kan ønske og påvirke, men loven skal holdes til den er ændret. Eller også har jeg misforstået noget basalt.