Speno-tog obs i Fredericia - mod Aarhus (Generelt)
Har dd. set Speno's skinneslibetog i Fredericia med MAK-lok bagest. Trukket af MX1008. Jeg mener de kørte retning Aarhus. Afgang 8.25.
Har dd. set Speno's skinneslibetog i Fredericia med MAK-lok bagest. Trukket af MX1008. Jeg mener de kørte retning Aarhus. Afgang 8.25.
Her var lige et par billeder af maskinellet. MX1008 med Speno's skinneslibetog, Fredericia, 12/2-2012, ca. 8.20
Flotte billeder ;)
Men er det normalt for den slags Materieltog at der bruges klar lys i begge retninger ?
--
Flotte billeder ;)
Men er det normalt for den slags Materieltog at der bruges klar lys i begge retninger ?
De første billeder der er taget er inden afgang, da toget afgik kl 0823 var det med korrekt slutlys.
AL
Ja, det vil jeg også gætte på, men jeg havde travlt med at nå et tog, så jeg lagde ikke mærke til om der var slutlys eller noget i MAK-enden.
Ja, det vil jeg også gætte på, men jeg havde travlt med at nå et tog, så jeg lagde ikke mærke til om der var slutlys eller noget i MAK-enden.
Det ved jeg der var, idet jeg anmodede bremseprøveren om at efterse om toget havde korrekt slutlys inden afgang..
AL
Jeg har forsøgt at svare dig på en måde så det fremgik, at jeg fra begyndelsen ikke havde fattet, at du også var der, men det indlæg er blevet slettet af en eller anden hidsig moderator. Måske får dette indlæg lov at være, måske ikke. I hvert fald sætter jeg pris på dine præcise informationer.
Færre tog og længere rejsetid mellem Aarhus H og Aalborg St. samt Aalborg Lufthavn til og med søndag
To uger med ændrede tider for enkelte InterCityLyn og InterCity mellem Odense og København
Aftener, nætter og tidlige morgener med ændringer mellem Cph Lufthavn og Aarhus H
Aftener, nætter og tidlige morgentimer med ændringer på tog mellem Aarhus H og Aalborg Lufthavn