Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Snart 200.000 på www.evp.dk (Generelt)

af Erik V. Pedersen ⌂, Ballerup, 7/2 2012, 17:19 (4676 dage siden) @ Erik V. Pedersen

D. 11. marts 2011 kl. 14.57 passerede tælleren på evp.dk 100.000.

Nu er det så igen lige før, der passeres et rundt tal: Formentlig en gang omkring kommende midnat vil tælleren passere 200.000.

Tak til alle de, der dag efter dag, støtter op omkring mine sider. Det er det, der skal til for at man får / har lyst til at fortsætte.

Tilsyneladende har den nye "side":
Dagens foto(s): http://evp.dk/index.php?page=dagens-foto-s været en god idé, da den på de lidt over to uger, den har eksisteret, allerede er blevet den mest besøgte af mine sider. Tak for det.

Hilsen
Erik V. Pedersen.
www.evp.dk

-----------------------------------

Nu er der da vist "gået inflation" i tælleren. Eftermiddagens tilstrømning har været så voldsom, at der nu kun resterer 20 besøg (kl. 17.15).

Jeg må lige gøre opmærksom på, at der udsættes ikke nogen præmie. Beklager ! ! !

Det er mig umuligt at se, hvem der er den heldige, og de, der har været inde før, risikerer kun at se, hvor langt tælleren er kommet, men uden selv at påvirke tælleren.

Hilsen,

Erik V. Pedersen.
www.evp.dk

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Jernbanebøger

Orientekspressen

Orientekspressen. Pris 250 kr.

Læs mere
Bogen om DSB litra E
Bogen om DSB litra E

I 2006 udgav Steffen Dresler bogen ´DSB litra E svensk- og danskbyggede eksprestogslokomotiver´. Med forfatterens velvilje er bogen digitaliseret og forsynet med en ekstra tegning. Her er hele historien om de smukke E-maskiner.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak