Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Gamle tjenestekøreplaner (Generelt)

af T. Rithmester ⌂, Struer, 5/2 2012, 21:23 (4681 dage siden) @ cm

Hej T. Rithmester!

Har været "fræk" nok til at printe dem ud - og kigge lidt i disse... Det er sjovt at se - hvorledes planerne fokuserer på stationerne Vester Vedsted og Vamdrup (de gamle grænsestationer) i genforeningsåret 1920. Tønder Øst - hedder Tønder Nord i planen - noget der afstedkom forvirring for folk udenbys fra. Og så alle de fine små sidebaner : Tørsbøl - N. Smedeby // Åbenrå - Rødekro // Vojens - Haderslev // Højer - Tønder // Løgumkloster - Bredebro og ikke mindst Skelde - Vester Sottrup.
Det er en meget fin ting du har delt med os... Jeg kunne ønske mig at du sender det hele til Tommy så han evt kunne lægge det ud som en artikel på Jernbanen.dk eller til EVP hvis han måtte ønske at lægge det ud. Jeg er sikker på at der må være mange andre interesserede!

Print du bare løs :)
Jeg deler dem h087 herinde fra, så mon ikke han lægger dem til yderligere download et sted. Formentlig i hans/deres forum.
Men jeg vil formentlig også lægge dem til download herinde via min dropbox.
Det er jo ikke alle der er oprettet som bruger på h087's forum.
Den kvalitet jeg formår at lave, vil være noget i stil med den som du allerede har hentet ned.
Men hvis Tommy og Erik gerne vil have filerne, så kan disse også lægges til download, disse vil så være i formatet Tiff, 600 dpi.

--
Med venlig hilsen

Thomas D. Rithmester

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Veterantog kalender
Billige jernbane T-shirts

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak