Hej thomas og andre
den er lagt her
http://kmk-ho87.dk/forum/forumdisplay.php?fid=33
mvh
henning h087
og så lige - det er ikke min side - men klubben KMK-HO87 ( Karlemoseparkens Modeljernbane Klub - størrelseforhold ) forum - at jeg så bestyrer/leder de forum der hedder banebørsteforum og arkivet er så fordi at det har min store interesse - og at jeg kan få vores webmaster Peter Schack ( Triangel 3D )( og som tager det virkelige store slæb med forummet) til at i nogle tilfælde at skræddersy tingene efter mine behov - og det er jo selvklart at rigtig store forum mange gange ikke kan tage hensyn til en specielt - men mere se det store billede
men man kan sagtens oprette sig som bruger på KMK forum ( er nødvendigt for at åbne og downloade pdf ) og det er absolut tilladt at nøjes med at nyde - men også at deltage med indlæg og andet - hvis man vil det
men forums på KMK er følgende:
KMK intern : siger at det er den interne klubdel for medlemmer af klubben - som vi bruger til at snakke internt og sende meddelser på
Banebørsteforum : er et lidt lukket forum for inviterede - hvor man kan udveksle oplysninger - hjælpe hinanden - forberede noget der skal udgives osv - lukket på den måde at hvis en eller anden vil udgive noget eller samler oplysninger til noget udgivelse - hvor flere hjælper til - ja så kan det foregå i et lidt lukket rum ( glansen vil jo gå lidt af en artikel eller bog olign - hvis alle kunne følge opbygningen - håber at det kan forstås accepteres.
Så har vi modeljenbanen, arkivet og remissen, forum der er offentlige og åbne ( dog ikke lige det med pdf - og ting fra de to førstnævnte forum vil i mange tilfælle - blive lagt ned i de offentlige - når det er blevet bearbejdet
så det var bare lige en lille oversigt og forklaring på KMK forum
der er faktisk også en linktråd til andre DK forum og udenlandske forum eller sider vi synes er interesante under opbygning ) i Remissen forum
mvh
henning h087