hvor - "nok mest for de voksne 3" (Billedegætterier)
Hej
og så dykker vi så dybt at jeg selv ikke engang er "voksen" nok
men hvor
mvh
h087
--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087- h087@hotmail.dk
Hej
men hvor
mvh
h087
--
med venlig hilsen
Hej
men hvor
Spændende billede der viser en af Fyr- og vagervæsenets vogne, ZL 505001-2
Spændende billede der viser en af Fyr- og vagervæsenets vogne, ZL 505001-2
Måske ved Madam Sommers hul?
(Et svar, der matcher overskriften)
--
Hej
Det ligner Korsør
v.h.
Ottoemil
Det ligner Korsør
Man kan nok snævre det ind til Blindeport. Mon ikke der har været enten fyrskibe eller lystønder som skulle have en gang gas........
Hej
jeps det er Korsør og Blindeport som UTJ skriver og den røde firkant på det indlagte kort - man kan se fæstningstårnet i baggrunden. På foto står der bare Havnepladsen , men for den der kender lidt til korsør så er det for enden af havnearkaderne hvor fyrvæsnet ligger idag og pladsen og huse er helt ukendeligt i dag.
med venlig hilsen
h087
--
med venlig hilsen
jeps det er Korsør og Blindeport som UTJ skriver og den røde firkant på det indlagte kort - man kan se fæstningstårnet i baggrunden. På foto står der bare Havnepladsen , men for den der kender lidt til korsør så er det for enden af havnearkaderne hvor fyrvæsnet ligger idag og pladsen og huse er helt ukendeligt i dag.
Og skibet ligger i Madam Sommers Hul.
(Det er ikke noget, jeg har fundet på)
--
Hej Tommy
ja det er rigtigt nok at det hedder det - jeg kendte det ikke - men jeg nåede jo også kun at bo der i ca 10 år hvoraf de fleste blev tilbragt i Norge - men snakkede en gammel bekendt fra byen og jeps den var god nok - men han kendte kun navnet - men der må vel være en historie bag - der er jo også en madam bagger - men det er et spisested - men hvordan er det ellers dernede - altså downunder
mvh
h087
--
med venlig hilsen