Har du overhovedet set videoen til ende, ellers har du bare en meget kreativ fantasi omkring, hvordan man bare lige sætter sådan en maskine på sporet igen sådan som sporet ser ud.. :)
Den video jeg kan se varer 57 sekunder. I den tid lykkes det rimeligt at få splittet en T43, et spor, og en perron/læsserampe ad. Der hvor den nærmeste MY har næsen fremmer ser sporet ikke videre farbart ud bagefter, men det må da have været i orden mens MYen var der, ellers var den også røget på gulvet.
Hvis sporet er så ødelagt at man vælger at slæbe en T43 i ballasten, hvorved man givetvist beskadiger en hel del mere, ville den mere elegante løsning være at forsøge at lægge noget farbart under den T43 inden man trak af med den. Det har man jo også gjort ved materielbjærgning her i landet.
Hvis ikke der var blevet viket så meget stop som de gjorde, var de sikkert fortsat til Narvik med den T43 slæbende i ballasten ;)
Bare BDK ikke lader sig inspirere af det her til en "testkørsel" på en eller anden bane de gerne vil have lukket for bestandigt...