Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Modeltog H0 ombygning til E.maskine (Generelt)

af Peer Pedersen, 9/1 2012, 10:27 (4708 dage siden)

Jeg er ejer af et Trix S 3/6 damplokomotiv til min modeljernbane. Lokomotivet har jeg for ca. 2 år siden overdraget til Søren Andersen der den gang boede i Sønder Felding.
Søren er meget dygtig til at ombygge denne model til en meget velkørende E. maskine, hvorfor han fik overdraget mit Trix lok til ombygning.
Jeg har forsøgt at komme i forbindelse med Søren mange gange men det er ikke muligt, jeg formoder han er flyttet og har glemt hvem mit Trix lokomotiv tilhører.

Er der nogen der kan hjælpe med at finde Søren, evt. må Søren gerne ringe til 47725142.
Pensioneret lokomotivfører
Peer Pedersen
Baggersvej 43
3300 Frederiksværk

Modeltog H0 ombygning til E.maskine

af MR, Frederiksberg, 9/1 2012, 11:26 (4708 dage siden) @ Peer Pedersen

Jeg har via den blå avis købt et par sneplove af den samme, men aldrig fået dem leveret. Han reagerer ikke på kontakt, så mon ikke vi er uheldige?

vh Michael

Søren Andersen fra Sdr. Felding

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 10/1 2012, 00:20 (4707 dage siden) @ Peer Pedersen

Jeg er ejer af et Trix S 3/6 damplokomotiv til min modeljernbane. Lokomotivet har jeg for ca. 2 år siden overdraget til Søren Andersen der den gang boede i Sønder Felding.
Søren er meget dygtig til at ombygge denne model til en meget velkørende E. maskine, hvorfor han fik overdraget mit Trix lok til ombygning.
Jeg har forsøgt at komme i forbindelse med Søren mange gange men det er ikke muligt, jeg formoder han er flyttet og har glemt hvem mit Trix lokomotiv tilhører.

Er det den Søren Andersen, der havde denne butik?:
Trinbrættet Sdr. Felding
Bredgade 12
7280 Sønder Felding
sdr.felding@andersen.mail.dk

Her er oplysninger fra cvr.dk:
Startdato: 01.03.2003
Ophørsdato: 15.08.2005

Der må være nogen i det midtjyske der ved, hvor han er blevet af - måske Hos Dorthea i Give?

--
[image]

af Per Sørensen @, Hg, 11/1 2012, 17:19 (4706 dage siden) @ Peer Pedersen

Hej,

Jeg købte en E-maskine lavet over en Märklin S 3/6hos Mads Sjøner i Trinbrædtet Århus; kan den også være produceret af samme herre?

Jeg havde skadet min maskine og ville købe reservedele, men hos Trinbrædtet havde man ingen kontakt, hvilket jeg syntes dengang det var underligt, når nu man havde solgt den...

Venligst

Ped

af Henrik Winther Andersen @, 11/1 2012, 17:53 (4706 dage siden) @ Per Sørensen

Mads Sjøner døde

af Per Sørensen @, 12/1 2012, 20:19 (4705 dage siden) @ Henrik Winther Andersen

Hej Henrik,

Forløbet havde nu intet med hans død at gøre.
Forretningen (måske endda mens han stadig levede) kunne ikke komme i kontakt med ham der havde bygget en serie E-maskiner på basis af Märklin.
Det er ikke så længe siden, men var en tid hvor man ikke kunne få sådanne.

Venligst

Ped

af Henrik Winther Andersen @, 12/1 2012, 20:42 (4705 dage siden) @ Per Sørensen

Hej Per
Hans butik blov solgt til Perron 1, men det blev konkurs. Prøve at tale med Hobbykæden.

af Henrik Winther Andersen @, 12/1 2012, 21:31 (4705 dage siden) @ Per Sørensen

Hej igen, Per. ikke Perron 1. Perron 4. Undskyld da jeg tog fejl,prøve at tale med DK Modeltog. Mvh. HWA

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak