Hvor. (Billedegætterier)
Man kunne spørge: Hvad er dette, men det er for nemt, så det gør jeg ikke, --men:
Hvor ???
Erik V. Pedersen
www.evp.dk
af Erik V. Pedersen , Ballerup, 7/1 2012, 01:42 (4694 dage siden)
Man kunne spørge: Hvad er dette, men det er for nemt, så det gør jeg ikke, --men:
Hvor ???
Erik V. Pedersen
www.evp.dk
af h087 , køge, 7/1 2012, 05:09 (4694 dage siden) @ Erik V. Pedersen
hej
en lumsk anelse om det er i Sorø
henning h087
--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087- h087@hotmail.dk
af Erik V. Pedersen , Ballerup, 7/1 2012, 10:37 (4694 dage siden) @ h087
Hej Henning.
Så kom evp også til tasterne.
"Godtnok" kan jeg være længe oppe, men ikke så længe som til kl 5 --morgen.
Gættet er udmærket, --bare behæftet med een fejl - det er forkert Du lader dig nok forlede af, at jeg var elev dér i 1957-58, og har lagt en del fotos ud derfra. "Problemet" er bare, at de er lagt ud alle sammen - de der overhovedet er værd at lægge ud på en hj.side.
Du må på den igen, men som nævnt: Det var et godt gæt.
Erik V. Pedersen
www.evp.dk
af Søndenfjords, 7/1 2012, 10:57 (4694 dage siden) @ Erik V. Pedersen
Hmm ... Vi må jo starte et sted: Privatbane?
af Erik V. Pedersen , Ballerup, 7/1 2012, 11:19 (4694 dage siden) @ Søndenfjords
Hmm ... Vi må jo starte et sted: Privatbane?
---------------
Spørgsmål: -- "Leger" vi: "20 spørgsmål til professoren" ???
I så fald må jeg forsøge at svare som davær. "prof." Mogens Lind: Det er ikke privatbanerne.
Erik V. Pedersen
www.evp.dk
af Søndenfjords, 7/1 2012, 11:29 (4694 dage siden) @ Erik V. Pedersen
Det er ikke privatbanerne.
Hmm ... Gad vide, hvad det så kan være ...
af Erik V. Pedersen , Ballerup, 7/1 2012, 12:08 (4694 dage siden) @ Søndenfjords
Det er ikke privatbanerne.
Hmm ... Gad vide, hvad det så kan være ...
-----------
Du kunne jo f. eks. spørge: Øst eller vest for Storebælt ???
Af hensyn til Tommy´s "konto" vil jeg selv besvare spørgsmålet:
Øst for Storebælt.
Erik V. Pedersen
www.evp.dk
af h087 , køge, 7/1 2012, 15:47 (4693 dage siden) @ Erik V. Pedersen
Hej EVP og andre
så prøver vi med Ballerup eller Svebølle
må man spørge om ca årstal??
henning h087
--
med venlig hilsen
af Søndenfjords, 7/1 2012, 16:24 (4693 dage siden) @ h087
Eller godsbanegården?
af h087 , køge, 7/1 2012, 16:53 (4693 dage siden) @ Erik V. Pedersen
Hej EVP og andre
når du nu skriver "udmærket" og "det var et godt gæt" - kunne det så være Sorø by - der er der noget der ligner i udkørslen mod Vedde - og som flittig læser af din hjemmeside - så er der en væsenlig forskel på Sorø og Sorø by
med venlig hilsen
henning h087
--
med venlig hilsen
af Erik V. Pedersen , Ballerup, 7/1 2012, 21:12 (4693 dage siden) @ h087
Hej h087/Henning - Søndenfjords - Peter Christensen.
Det er ikke Svebølle, det er ikke Sorø / Sorø By, det er ikke Fredensborg og slet ikke Københavns Godsbanegård.
Av --- den var værre, --men der er stadig en del stationer at tage af, hvis vi f. eks. begynder på København H
Indtil nu, har ho87 / Henning nok været tættest på (i en slags "overført betydning").
I Danmarks Radio´s "20 spørgsmål til professoren" kunne man vist også få lidt hjælp, hvis det ikke gik så godt:
Stationens enderampe. Juni 1974.
Erik V. Pedersen.
www.evp.dk
(Undskyld mit fravær - jeg var nødt til at være hus-lig i nogle timer.)
af Niels Munch, 7/1 2012, 23:19 (4693 dage siden) @ Erik V. Pedersen
Indtil nu, har ho87 / Henning nok været tættest på (i en slags "overført betydning") *)
Det skulle vel aldrig være fra endestationen på den banestrækning, hvorfra man undervejs bl.a. kan se dette bygværk:
8. juni 2008 (nm).
Jeg erindrer vist ikke andre steder at have set sådanne oldnordiske sporskifte-trækbukke i drift - "i vor tid" .
Bedste hilsener
Niels
*) Der kom aldrig veteranbane mellem Sorø land- og bystation .....
af Erik V. Pedersen , Ballerup, 8/1 2012, 15:12 (4692 dage siden) @ Niels Munch
Indtil nu, har ho87 / Henning nok været tættest på (i en slags "overført betydning") *)
Det skulle vel aldrig være fra endestationen på den banestrækning, hvorfra man undervejs bl.a. kan se dette bygværk:
8. juni 2008 (nm).Jeg erindrer vist ikke andre steder at have set sådanne oldnordiske sporskifte-trækbukke i drift - "i vor tid" .
Bedste hilsener
Niels
*) Der kom aldrig veteranbane mellem Sorø land- og bystation .....
---------------
Jeg må erkende, --jeg ved ikke, hvor mange af disse overføringer der var på de knap 12 kilometer, men tilsyneladende mere end een, for de to her viste synes ikke at være den samme.
Som jeg er orienteret drejer det sort/hvide foto sig om Marbæk rende ved Dalmose.
Nu er Niels meget velkommen til at skrive nærmere tekst til sit farvefoto.
I øvrigt er alle fotos fra Skælskør, optaget på den i et andet indlæg omtalte Signalpost-udflugt i juni 1974, nu lagt på "Skælskør-siden". Dalmose station og strækningen med de to mellemstationer følger snarest.
Erik V. Pedersen
http://evp.dk/index.php?page=skalskor
af Niels Munch, 8/1 2012, 15:46 (4692 dage siden) @ Erik V. Pedersen
Nu er Niels meget velkommen til at skrive nærmere tekst til sit farvefoto.
Mange tak, kære Erik!
Men jeg må med nogen beskæmmelse indrømme, at mit foto ikke er fra Skælskørbanen! Jeg var ganske på vildspor !
Men hvor var jeg så henne?
Bedste hilsener
Niels
af Søndenfjords, 8/1 2012, 17:21 (4692 dage siden) @ Niels Munch
Midtbanen ... ?
af UTJ, 8/1 2012, 18:17 (4692 dage siden) @ Søndenfjords
Midtbanen ... ?
Nej, Midtbanens broer var af armeret beton.....!
af Søndenfjords, 8/1 2012, 19:33 (4692 dage siden) @ UTJ
Nej, Midtbanens broer var af armeret beton.....!
Hmm, jamen er der så overhovedet nogle muligheder tilbage, når det
1) ikke må være en privatbane, og
2) skal være øst for Storebælt - igen sådan som EVP definerer opgaven - og
3) være en banestrækning der åbenbart er anlagt i 1900-et-eller-andet, sådan som årstallet på broen indikerer - og som siden er nedlagt.
af Niels Munch, 8/1 2012, 21:45 (4692 dage siden) @ Søndenfjords
Uuuups, Søndenfjords, den gamle privatbanemand havde liiige set stort på EVPs vink om "ikke-privatbane", sorry!
Niels
af UTJ, 8/1 2012, 21:55 (4692 dage siden) @ Niels Munch
Uuuups, Søndenfjords, den gamle privatbanemand havde liiige set stort på EVPs vink om "ikke-privatbane", sorry!
Niels
Det skulle vel ikke være fra den jernbaneforbindelse på Sjælland mellem to købstæder som nu genopbygges i en helt ny form -og med en helt ny linjeføring??????
af Niels Munch, 9/1 2012, 07:16 (4692 dage siden) @ UTJ
Narj, ikke KRB.
Prøv at lægge mærke til min formulering "på den banestrækning, hvorfra man undervejs bl.a. kan se dette bygværk" .
M.v.h.
Niels
af G9250, 9/1 2012, 08:46 (4692 dage siden) @ Niels Munch
Måske er det her:
http://maps.google.dk/maps?saddr=54.786548,11.49958&hl=da&ll=54.785967,11.50081...
http://maps.google.dk/?ll=54.785571,11.501108&spn=0.001754,0.005284&t=h&z=1...
DJK startede med at undersøge muligheden for at gøre Sorø-Sorø Bystation til veteranbane. Men da DSB var ikke samarbejdsvillig kontaktede DJK Lollandsbanen og forhørte sig om muligheden for at køre veterantog på Maribo-Bandholm. Dette syntes Lollandsbanen var en god idé og Danmarks første veteranjernbane var en realitet
af Niels Munch, 9/1 2012, 09:45 (4692 dage siden) @ G9250
redigeret af Niels Munch, 9/1 2012, 09:57
Bingo Jacob,
Det er den gamle overføring over Hunså, set fra den nuværende banestrækning, mod vest, og fra dens passage af åen nord for viadukten for Maglemervej.
Bandholm station var i sin tid "spækket" med "oldnordiske" sporskiftebukke, hvoraf vist én er tilbage.
Bandholm Station 06.06.2009 (nm).
Bedste hilsener & tak for deltagelsen
Niels
Tante Edit har puttet billede på.
af Søndenfjords, 9/1 2012, 11:06 (4692 dage siden) @ G9250
http://maps.google.dk/?ll=54.785571,11.501108&spn=0.001754,0.005284&t=h&z=1...
Godt set!
Og du er åbenbart bedre til stedsbestemmelse, end Google Maps er, for på billedet skriver de "Maribo, Sælland, Danmark".
Men de tilføjer også, at "Adressen er omtrentlig ..."
af G9250, 9/1 2012, 11:21 (4692 dage siden) @ Søndenfjords
Det var Niels' "ledetråd" om at Sorø aldrig fik sin veteranbane, der ledte mig på sporet.
Det er altid dejligt at se hvordan forum kan komme med svarmuligheder samt god begrundelse for hvorfor det er lige netop den bane der er den rigtige
af Søndenfjords, 9/1 2012, 08:25 (4692 dage siden) @ Niels Munch
Hvor du end var henne, så er der da vældig kønt på stedet. Giver mindelser om det store, sjællandske hartkorn. Det er da vel ikke din egen gamle bane?
af Peter Christensen , 7/1 2012, 17:47 (4693 dage siden) @ Erik V. Pedersen
Hmmm, jeg ville gætte på Fredensborg (uden at jeg har noget specielt at have det i)
af re20000, 7/1 2012, 23:29 (4693 dage siden) @ Peter Christensen
Der var en tråd i efteråret om nogle meget gamle billeder fra en station, hvor der for ganske kort tid siden ophørte med at være sporforbindelse til det øvrige Sjælland. Og hvor også andre skinnebårne køretøjer end tog kørte. kan det være her?
Selvom skinnerne synes mig temmelig spinkle af en statsbane at være.
Nold
af Erik V. Pedersen , Ballerup, 7/1 2012, 23:44 (4693 dage siden) @ re20000
Hej Niels og re20000.
Ja, --man kan få mange tanker i en sådan anledning. Det er i det mindst klædeligt, at I pakker Jeres svar ind på en sådan måde, der stadig holdes "en dør åben" for andre muligheder.
Da jeg var der sidst, var de tværtimod ved at lægge nye skinner - juni 1974.
Erik V. Pedersen
www.evp.dk
af h087 , køge, 7/1 2012, 23:49 (4693 dage siden) @ Erik V. Pedersen
Hej EVP og alle I andre
det er vel Skælskør eller Dalmose - Du var der sammen med U Holstrup i 74
og er nogenlunde tæt på Sorø/Sorø by
mvh
Henning h087
--
med venlig hilsen
af Erik V. Pedersen , Ballerup, 8/1 2012, 01:10 (4693 dage siden) @ h087
Hej Henning -og alle I andre.
Ja -
"SKÆLSKØR" - juni 1974.
Det endte vist med at blive "en tung sag". OK, --der var ikke meget at gå efter - alligevel havde jeg regnet med, at "sagen" var opklaret på ca. 10 minutter, da jeg netop -på Forum- havde lavet en lille side om Skælskør og "luftet", at jeg ville fortsætte scanningen og lægge det på en tilsvarende "Skælskør-side".
Det var herunder, at de -efter min mening- morsomme / interessante fotos kom frem. Nu blev yderligere "upload-ning" (frygteligt ord) så sat lidt i stå, af den gætteleg, der ikke ville ende.
Det er den nu, --så søndag må blive dagen for fortsættelsen med Skælskør-fotos på evp.dk
Ja, --Signalposten havde en lille, første trolje-udflugt til Skælskør i juni 1974, med Ole Faurhøj som troljefører og arrangør, samt med Ulf Holtrup som "kassemester" (NB: Holtrup -- uden "s", som han figurerer med på flere hj.sider).
Vi "ses" måske søndag på evp.dk ???
Tak for deltagelsen
Erik V. Pedersen
www.evp.dk
af HenrikW, Rødovre, 8/1 2012, 16:20 (4692 dage siden) @ Erik V. Pedersen
Hej Henning -og alle I andre.
Ja -"SKÆLSKØR" - juni 1974.
Det endte vist med at blive "en tung sag". OK, --der var ikke meget at gå efter - alligevel havde jeg regnet med, at "sagen" var opklaret på ca. 10 minutter, da jeg netop -på Forum- havde lavet en lille side om Skælskør og "luftet", at jeg ville fortsætte scanningen og lægge det på en tilsvarende "Skælskør-side".
Det var herunder, at de -efter min mening- morsomme / interessante fotos kom frem. Nu blev yderligere "upload-ning" (frygteligt ord) så sat lidt i stå, af den gætteleg, der ikke ville ende.
Det er den nu, --så søndag må blive dagen for fortsættelsen med Skælskør-fotos på evp.dk
Ja, --Signalposten havde en lille, første trolje-udflugt til Skælskør i juni 1974, med Ole Faurhøj som troljefører og arrangør, samt med Ulf Holtrup som "kassemester" (NB: Holtrup -- uden "s", som han figurerer med på flere hj.sider).
Vi "ses" måske søndag på evp.dk ???
Tak for deltagelsen
Erik V. Pedersen
www.evp.dk
Jeg har nydt billederne på denne nye side - specielt særtogskørslen må have været en herlig udflugt, maskinnedbruddet til trods.
Har dog et spørgsmål til sidesporene, der er lukket af med hvide led - hvor førte de egentlig hen? Og hvorfor havde man flået skinner op, så sporet så effektivt var inaktivt?
mvh. Henrik W.
--
mvh. Henrik W.
af h087 , køge, 8/1 2012, 17:10 (4692 dage siden) @ HenrikW
redigeret af h087, 8/1 2012, 17:22
Hej EVP og HenrikW + alle andre
efter at hav set og deltaget, kiggede jeg efter i mine gemmer og fandt dette. huskede så at da KMK klubben hed Tagrytteren og lå i Slagelse ( det må have været omkring sidst i firserne forrige årtusinde ) - havde vi en ide om at lave Skælskør station i model - her er så noget af det jeg fandt (iblandt flere ting som tegninger af bygningerne)
en skematisk sporplan jeg har tegnet - nok efter en original sporplan - så den må også være et sted og en kuvert med foto ca 15 stk( stiller dem gerne til rådighed for EVP side - hvis du vil bruge dem - kan sende dem - så du selv kan skanne ind )
de omtalte spor du omtaler HenrikW er til Oliemøle, Svineslagteri og Ægeksport
sporplan - h087
og foto - der er flere - EVP
men på foto står der : 16apr 1975 - 8-5/4 - Morten Banke eller Bonde
Fotografer til de andre foto kan nævnes
Flemming Kjær, Jesper Reinfeldt/arkiv FK, Finn Sørensen/arkiv HGC ( dem har jeg endda selv fremkaldt for HGC i tidernes morgen ) og et fra JBP , så brug af dem er i orden - og så er der nogle der ikke står noget på, mener også at de skulle have været brugt i bladet Slagelse-Ekspressen/4-toget som Flemming Kjær lavede på det tidspunkt - og hvor vi var flere der lavede indlæg til
men EVP - er det noget du kan bruge - sender jeg dem gerne
mvh
henning h087
Ps kunne godt vise nogle flere - men så går der vel lidt tabt -- hvis de kan bruges på EVPside
--
med venlig hilsen
af HenrikW, Rødovre, 8/1 2012, 18:24 (4692 dage siden) @ h087
Mange tak for svar
mvh. Henrik W.
af OJK37, 8/1 2012, 18:25 (4692 dage siden) @ h087
Ps kunne godt vise nogle flere - men så går der vel lidt tabt -- hvis de kan bruges på EVPside
Uha Henning PAS PÅ! - den slags bemærkninger falder ikke i god jord i dette forum - jeg fik selv flere slag over næsen af "brugere" over tilsvarende "ønske" - det var blot billeder jeg syntes burde "spares" til en bog!
Ole-Jørn
af UTJ, 8/1 2012, 18:34 (4692 dage siden) @ OJK37
Uha Henning PAS PÅ! - den slags bemærkninger falder ikke i god jord i dette forum - jeg fik selv flere slag over næsen af "brugere" over tilsvarende "ønske" - det var blot billeder jeg syntes burde "spares" til en bog!
Ole-Jørn
Det er nemlig rigtigt - det er noget vi tager meget ilde op. Vi vil jo berne BÅDE nyde dem her i dette forum, for dernæst at kunne svælge i dejligt gensyn på evp's side. Vi kan jo ikke få nok og to x kig er nok slet ikke nok
Jeg vil senere bidrage til Skjælskør med nogle uhyggelige billeder fra sidste stadium af stationen til både her og evp, men de skal lige behandles først for ikke at blive zig-zaggede i upload-featuren.
af Erik V. Pedersen , Ballerup, 9/1 2012, 00:47 (4692 dage siden) @ UTJ
Hej HenrikW, h087, OJK37, UTJ m. fl.
Tak for diverse, både foto-tilbud og indlæg af mere verbal art, herunder div. "tak´er".
I dag har "den" gået på at klargøre stækningen Skælskør-Dalmose og Dalmose station, således at de forhåbentlig er at finde på "siden" i morgen mandag.
Det har derfor ikke været muligt at følge med også på Forum (der er jo også det almindelige familieliv, spisning, kaffe, og TV), men her sidst på aftenen kom jeg ind, og der var jo indtil flere interessante indlæg.
h087´s tilbud tager jeg -naturligvis- gerne imod. Det samme gælder UTJ´s seneste tilbud.
OJK37´s indlæg omkring fotos, der måske "spares" til evt. senere bogudgivelser, er jo også ganske interessant. Det underbygger vel egentlig netop det, jeg et par gange eller tre har anført i et par andre tråde. Der er masser af fotos at øse af, men det synes også tydeligt, at netop "de store fotografer", der også tit er forfattere af jernbanebøger, ofte glimrer ved deres fravær ! ! !
Pudsigt: Før udgivelsen af den seneste bog om netop denne bane og dens "fødebane" mellem Slagelse og Næstved, havde jeg indsendt de syv gamle fotos, der indleder "siden" om Skælskør station. Ved bogens udgivelse kunne jeg konstatere, at ikke et eneste var benyttet ! ! !
Så er spørgsmålet vel: Hvor mange fotografer / negativejere, og hvor mange fotografier skal holdes tilbage i årevis, for ar der kan blive ca. 100-150 til en sådan bog ??? ... og resten ser vel aldrig mere dagens lys - måske bliver de endda destrueret - jfr. en tråd for nogle dage siden. (Den "blomstrede" for øvrigt hurtigt af.)
Jeg har efterhånden en sådan alder, at skal andre nå at se de fotos, jeg i sin tid fik lejlighed til at tage, inden det var for sent, ---ja, så skal det snart være. Når jeg først selv ikke længere er i stand til noget, efter "deadline", er det ikke godt at vide, hvor såvel fotos som andet ender, og hvor mange år det skal ligge på hylder dér, afventende bedre økonomier eller bogudgivelser.
Når mine fotos er lagt ind på denne "side" (Skælskør-Dalmose) er den nok oppe på ca. 70 fotos. Hvis der hertil lægges de fotos, der i aften er stillet i udsigt, nærmer vi os 100 (og vi taler kun strækningen Skælskør-Dalmose - fire stationer). Så er der endda ikke taget hul på emner som materiel og bygninger / arealer, medens banen stadig var i live, samt f. eks. køreplaner m.v.
Tænker vi så på, hvor mange fotografer, der i tidens løb, i banens levetid, efter nedlæggelsen, som veteranbane og nu, hvor det hele er slut, har taget billeder, ---- mon der så ikke alligevel skulle være nok af interessante fotos, til den næste bog, der sikkert ikke udkommer de nærmeste ti år.
Jeg er så meget optimist, at jeg tror, at det går alligevel.
Erik V. Pedersen
http://evp.dk/index.php?page=skalskor---dalmose (under udarbejdelse)
af Jesper Reinfeldt , 9/1 2012, 12:26 (4692 dage siden) @ Erik V. Pedersen
Dengang vi samlede billeder ind til en bogudgivelse om Skælskørbanen var der masser af billeder at øse af, dog nok med en halvstor overvægt af Slagelse-Næstved banen. Sterling foto i Skælskør affotograferede det hele til formålet.
Oprindelig var det vel meningen, at HEG-Peter skulle skrive manuskriptet, men i stedet blev det Ole Plum. Mange af billederne blev ikke brugt (men mange af OCMP).
Hvad der blev af materialet og filmrullerne bagefter, ved jeg ikke, men HEG-Peter eller Ole Plum må vel være de nærmeste at spørge ?
Hilsen
Jesper
af Erik V. Pedersen , Ballerup, 10/1 2012, 00:57 (4691 dage siden) @ Jesper Reinfeldt
Dengang vi samlede billeder ind til en bogudgivelse om Skælskørbanen var der masser af billeder at øse af, dog nok med en halvstor overvægt af Slagelse-Næstved banen. Sterling foto i Skælskør affotograferede det hele til formålet.
Oprindelig var det vel meningen, at HEG-Peter skulle skrive manuskriptet, men i stedet blev det Ole Plum. Mange af billederne blev ikke brugt (men mange af OCMP).
Hvad der blev af materialet og filmrullerne bagefter, ved jeg ikke, men HEG-Peter eller Ole Plum må vel være de nærmeste at spørge ?
Hilsen
Jesper
---------
Hej Jesper.
Tak for dit indlæg, som jeg har læst, og er med på, hvad Du mener.
For "en sikkerheds skyld" vil jeg alligevel tilføje, at jeg ikke -i den forstand- savner de pågældende billeder/illustrationer. Jeg er fuldt til freds med dem, der allerede er modtaget (... og der er plads til flere), men det var en reaktion på det, at nogle tilsyneladende holder billeder tilbage, til en bog som måske først udkommer i en fjern fremtid, eller måske aldrig. Dette til trods for, at der altså åbenbart er rigeligt med billeder at tage af.
I øvrigt er der vel ingen der siger (nogle forventer det åbenbart), at alle illustrationer skal være totalt jomfruelige. Hvis fotografierne er tilstrækkeligt gode og illustrative, skulle de gerne benyttes af den grund, og ikke fordi de "aldrig er set tidligere".
Dertil siger Tommy så, at bøger "er forældet teknologi - det er kun gamle mennesker, der læser bøger i dag. ".
Så er det da endnu mere ærgerligt, at billederne bliver liggende i skrivebordsskufferne og visner, indtil arvingerne en dag smider "det gamle lort" væk (sådan blev en af vennernes billedsamling rent faktisk omtalt af vedkommendes børn. Hvad mon der skete med denne samling ??? ! ! !)
Erik V. Pedersen.
http://evp.dk/index.php?page=dalmose
af Tommy Nilsson , Ringsted, 10/1 2012, 00:07 (4691 dage siden) @ OJK37
Bøger er forældet teknologi - det er kun gamle mennesker, der læser bøger i dag.
--
af h087 , køge, 10/1 2012, 01:49 (4691 dage siden) @ Tommy Nilsson
Hej
og det gode ved bøger og gamle mennesker : at når det moderne teknologi går ned og der er sort skærm ( og det sker ) - ja - så går vi "gamle" mennesker hen i reolen og tager vores "forældede" bøger, blade, tegninger og foto frem og nyder dem , gerne med en kop kaffe og noget politisk ukorrekt - en babbepind -
mvh
henning h087 - wasdas
--
med venlig hilsen
af Erik V. Pedersen , Ballerup, 10/1 2012, 02:16 (4691 dage siden) @ h087
Hej
og det gode ved bøger og gamle mennesker : at når det moderne teknologi går ned og der er sort skærm ( og det sker ) - ja - så går vi "gamle" mennesker hen i reolen og tager vores "forældede" bøger, blade, tegninger og foto frem og nyder dem , gerne med en kop kaffe og noget politisk ukorrekt - en babbepind -
mvh
henning h087 - wasdas
----------
Ja, --eller et gals rødvin .
Erik V. Pedersen
http://evp.dk/index.php?page=skalskor---dalmose
af Erik V. Pedersen , Ballerup, 10/1 2012, 09:03 (4691 dage siden) @ Erik V. Pedersen
Ja, --eller et gals rødvin .Erik V. Pedersen
http://evp.dk/index.php?page=skalskor---dalmose
----------------
Bare der ikke går et glas rødvin for meget i den.
Erik V. Pedersen
www.evp.dk
Bezos jagter Musk i rummet med kæmpe-raket: Det handler om fremtidens internet
Budgettet skrider på smutvej til lastbiler: Runder 4 milliarder
Tre fatale fejl: Derfor sank gigantisk yacht på få minutter
Karteldannelse på europæiske jernbaner: Vestager svinger bødehammeren
Fik debut i ‘78: Nu kan vesttysk dieseltog få comeback på danske skinner