Grindsted sporplan 28. oktober 1966 (Generelt)
Hej Lars og andre
kan så godt se problemet
ifølge vores webmaster kræver det tilmelding på KMK forum som bruger for at se og downloade pdf filer
men bruger man adresselinket ved min underskrift kommer man ind på hovedsiden og kan komme videre i forummet - bare ikke med hensyn til at åbne, se og downloade pdf ( noget der er betinget i det program forummet bruger og webmaster har valgt ) - så I må "desværre" tilmelde jer - så er der frit slav til pdf i det offentlige KMK forum der består af Modeljernbane, Arkivet(foto, tegninger, togplaner mm) og remisen.
Der er også to andre forum på KMK - det ene er et internt KMKforum kun for medlemmerne i KMK til meddelser og andet internt i klubben - og så er der et forsknings -. og lager forum (banebørsterne) hvor ting kan lægges og arbejdes på, samt bruges til at sende på ( op til 25MB pr tråd og via vores server op til 100MB ) dette forum bestyres så af mig og webmaster - det vil sige at jeg optager og godkender hvem der har adgang til dette og webmaster åbner så for "banebørsten" - virker på den måde at man er forpligtet til ikke at bruge ting fra dette forum - uden tilladelse fra den som har kommet med oplysninger og andre ting og sager ( kunne være at det var noget en eller anden var igang med at ville udgive i en eller anden form - fx lægger jeg indskannede TIB til Thomas for at han kan tage dem derfra og lægge dem over på hans egen side om TIB )
det sidste vi er ved at få lavet er et foto og tegningsgalleri hvor størrelsen er 8MB 2000x2000 pixel pr foto eller andet - men er kun under opbygning og afprøvning - men er meningen at det skulle gøres offentligt - men om downloadning er vi ikke færdig med at snakke om hvad kriterier skal være
håber at det så var en hjælp og svar
mvh
henning h087
--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087- h087@hotmail.dk