Ny togtosse side (Generelt)
Hey,
Jeg vil godt have lov at byde velkommmen til min nye togside!
I starten fokuseres der mest på bileder. Hver (eneste) aften opdateres siden med min. 2 billeder af samme emne, senere kommer der også andre ting, bl.a. er første udgave af betjeningsvejledning for MA-lyntog scannet, dateret 1963 og vil komme på siden i løbet at næste uge. Jeg har prøvet at lave siden så færdig så mulig, men i starten vil der kunne opleves billeder uden billedtekst, og andre små ting. Håber i kan lide den!
Hej Søren
Jeg har været forbi din side før og synes, at nye initiativer altid er velkomne.
Imidlertid har billeder uden forklaring på, hvad billederne forestiller, samt tid og sted, jo begrænset "brugsværdi", og tilbage er der jo næsten kun at nyde dets fototekniske kvaliteter og æstetik, og det er jo ikke ligefrem trainspotteres hovedinteresse (ret mig, hvis jeg tager fejl).
Der er naturligvis et vist arbejde forbundet med at tilføje den slags information (meget mere end med "blot" at uploade et billede), men læg mærke til, at det er den slags information, der gør billederne interessante og som nok er dét, der diskuteres allermest på et forum som dette.
Det var bare sn strøtanke - og så glæder jeg mig til at se flere billeder på din hjemmeside, med tiden sammen med mere information
--
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen