3 MK i Ringsted (Generelt)
MK 609, 622 og 623 i Ringsted den 5 januar 2012.
--
MK 609, 622 og 623 i Ringsted den 5 januar 2012.
--
Noget jeg egenlig tit ha undret mig over. Hvorfor dobbelt bremseslanger på hver side af skruekoblingen?. MY, MX, MZ og ME, vel også EA har/havde det. Som sagt hvorfor??
--
Venlig hilsen
Morten Beck
Godt Nytår !!
3 MK I Ringsted, hvorfor er der 3 MK i Ringsted ??
Kan se på billedet at MK 609 fra Fredericia er der, og MK 623 fra Glostrup, hvor laver den i Ringsted, det vil sige at der ikke er MK mere i Glostrup ?
EN
hej igen
MK i Glostrup har været væk et par dage
Med venlig hilsen
Erik Søfelde
Noget jeg egenlig tit ha undret mig over. Hvorfor dobbelt bremseslanger på hver side af skruekoblingen?. MY, MX, MZ og ME, vel også EA har/havde det. Som sagt hvorfor??
De kan multiplekøres.
M.v.h.
Niels
De 2 tættest på koblingen er bremseledninger, og de 2 længst fra koblingen er fødeledning
--
Mange hilsner fra Jacob
Lokomotivfører
Hej Niels og Jacob.
Tak for svar, jeg har altid troet det med multiplekørsel "bare", var at plokke stikket i mellem maskinerne. Uagtet at begge maskiner kører, så laver de også hver især luft. Den med fødeledningen havde jeg aldrig genneskuet
--
Venlig hilsen
Morten Beck
MK 609 henter tomme autotransportvogne hos Autologik i Ringsted 10 januar 2012.
--
På grund af sporarbejde i Ringsted kørte DB Schenker MZ 1456 solo ud til bilimportøren og kort efter kom MK 622 + Hiirrs for at trække vogne ud fra AutoLogik. Vognen blev så trykket op til MZ 1456, som kort efter trykkede toget ind til stationsområdet. MZ 1456 + vogne afgik senere mod Høje Taastrup.
DB Schenker MZ 1456 med autotransportvogne hos AutoLogik I Ringsted den 3 april 2012.
Videoklip kan ses her: http://www.youtube.com/watch?v=fBloGzrbSYQ
--