Kalenderlåge nr. 7 (Generelt)
Hvor er MY 1101 og årstal er det i skal gætte
--
Hvor er MY 1101 og årstal er det i skal gætte
--
jeg vil ikke våge mig ud i et svar på hvor det er taget, men vil mene billedet er forholdsvis nyt, da maskinen ser forkert ud i forhold til da den var i drift.
Ikke negativt ment iøvrigt aht til dem som skruer på den men jeg syntes der er noget, måske er den bare for pæn og ikke slidt/patineret nok endnu.
Mvh Martin
Ps husk juletog med Ytog i Høng sidste weekend før jul.
Jeg tror det er taget i 2009 Øst for Næstved Nord.
Hilsen Henrik
--
Enig Martin, det er et nyere billede. Der føres kendingssignal med lys.
Håber iøvrigt maskinen stod stille, da billedet blev taget...
Nold
Den ser nu så tilpas blank ud, så jeg vil sige turen til Gedser 21.maj 1995, øst for Næstved Nord, Broen ved Stendyssevej.
--
Heh Henrik det kan ikke være mere rigtigt, var du selv med på turen?
Så regner jeg med at du tager dig af kalenderlåge nr 8
Og for at berolige Nold (hvem du så end er) kan jeg sige at der var fotostop ved denne herlige bro
--
Heh Henrik det kan ikke være mere rigtigt, var du selv med på turen?
Så regner jeg med at du tager dig af kalenderlåge nr 8
Og for at berolige Nold (hvem du så end er) kan jeg sige at der var fotostop ved denne herlige bro
Ja, jeg var selv med. Hyggelig tur iøvrigt.
--
Jeps, har du noget video i arkivet fra denne tur ?
--
Jeps, har du noget video i arkivet fra denne tur ?
Nej desværre ikke, min Canon E 70 havde netop opgivet livet. Og jeg sørger naturligvis for at låge 8 bliver lagt op.
Hilsen
Henrik
--
Ps husk juletog med Ytog i Høng sidste weekend før jul.
Har du et link eller mere info om det arrangement?
mvh. Henrik W.
I slutningen af 1800-tallet spillede jernbanerne en stor rolle i tilfælde af krig - og dem var der mange af i Europa. For at skaffe en hurtig forbindelse mellem Køge-Næstved banen og Slagelse-Næstved banen blev et militært forbindelsesspor anlagt nord for Næstved station.
Læs mereRambøll-rapport afslører: Politikere blokerer for grøn flytrafik
Prisen styrtdykker: Snart er det billigere at skifte elbilens batteri end benzinbilens motor
Ekstraregning skræmmer: Lynetteholms-metro kommer på slankekur
Nye batterier skal fordoble energien i en elbil: Honda melder sig ind i kapløbet
19.000 rejsekort-standere skrottes: Arvtager kan koste en kvart milliard