Bn og kreaturvogn (Generelt)
Så sad man vel i virkeligheden meget godt i en Bn
Nogen der kan se hvor vi er henne, nu vi er i gang ?
mvh, Allan
mvh, Allan
mvh, Allan
Skanderborg. Men fortæl lige noget mere om den oprangering.
Med venlig hilsen
Thomas Boberg Nielsen
Mine notater siger:
Indøvningskørsel med ADns-e 518, godsvogn, Bn-o og ME 1515 i Skanderborg den 21. april 1999
Det er dog næppe helt fyldesgørende. Kan der have været tale om noget bremse afprøvning på godsvognen, måske ??
mvh, Allan
Mine notater siger:
Indøvningskørsel med ADns-e 518, godsvogn, Bn-o og ME 1515 i Skanderborg den 21. april 1999
Det er dog næppe helt fyldesgørende. Kan der have været tale om noget bremse afprøvning på godsvognen, måske ??
mvh, Allan
Hej Allan
Så vidt jeg kan se, er der hvidt lys på styrevognen, hvilket vel indikerer at toget bevæger sig mod venstre og at det derfor er styrevognen, der "styrer" lokomotivet. Men det kan den vel kun, hvis der er "kabler" gennem godsvognen og det er vist ikke "hverdagskost". Så det er godt nok et interessant billede.
Med venlig hilsen
Thomas Boberg Nielsen
Ja, man kørte fra styrevognen! Som jeg husker det var den inde til overhaling i Skanderborg.
Kan ikke helt huske om jeg vidste den kom, men jeg var i Skanderborg, for at få VLTJ's godstog fra Århus ...
mvh, Allan
Hej med jer.
Så vidt jeg husker, så er den svenske godsvogn forsynet med finske bogier til 140 km/t. Disse skulle testes inden ibrugtagning på de nye Habins-y postvogne.
Mvh
Anders
En ny form for rejsegods vogn
--
Mvh Mikkel
Hej med jer.
Så vidt jeg husker, så er den svenske godsvogn forsynet med finske bogier til 140 km/t. Disse skulle testes inden ibrugtagning på de nye Habins-y postvogne.
Mvh
Anders
Umiddelbart ligner det ikke en bogievogn, men kun en 2-akslet - så ved ikke helt om det er korrekt?
--
Mvh
Thomas
https://railphotos.eu
Umiddelbart ligner det ikke en bogievogn, men kun en 2-akslet - så ved ikke helt om det er korrekt?
Jeg vil tro at der er tale om en vogn som denne.
Billedet er fra Ringsted ukendt dato.
Hej med jer.
En svensk godsvogn har næppe dansk ITC kabel, har der ikke været tale om en intermistisk "ITC forlængerledning" løsning?
Anders svar må være det rigtige! Man må have trukket et ITC kabel langs eller under vognen ...
mvh, Allan
Under er nok svaret, det er bedre i kurver
Hej
Det er en bogievogn
Hilsen
Peter