Gæt en gammel station (Billedegætterier)
Ja, gæt en gammel station.
--
Ja, gæt en gammel station.
--
Jeg synes, jeg kan huske den fra "Hammerslag" I givet fald er det på Nyborg-Svendborg Banen.
Venlig hilsen
Henrik
Byggestilen er meget SNB'sk med smalle høje og lidt pyntede bygninger.
Jeg mener at Gudme stations godt kan se sådan ud. Såvidt jeg ved er den i hvert fald blevet pudset grå, hvilket ikke pynter. Så hellere de klassiske gule sten med røde murbånd og grønt træværk.
//Michael
. . . uden at tage del i gætterierne: Bemærk, at "vandalismen" med de pudsede vægge på den aktuelle station allerede er påbegyndt i 1950´erne, måske endda tidligere, så det er altså allerede mens stationen var baneeget.
Erik V. Pedersen.
http://evp.dk/index.php?page=svendborg---nyborg-banen---1
EVP har jo næsten givet os svaret, så det lader jeg op til læseren om selv at finde på ovenstående link.
Et lidt "ældre" billede fra i sommers, da EVP og undertegnede var forbi:
Station på Svendborg-Nyborg Banen, 4. juni 2011.
Nu vi snakker om vandalisme, så kan det hermed konkluderes - ved at kigge på Tommys billede - at ejeren også ligger under for de nye regler om postkasse ved vejen.
For øvrigt var stationen til salg hos Danbolig, da ovenstående billede blev taget i juni.
--
Hilsen Erik
www.my1287.dk
Hehe ja - EVP gav os svaret, og svaret er Gudme st.
Mvh. Oliver
--
Oliver L. Løvgard
Stationsbetjent/Togklargører/LKF-A
Klargøringscenter Kastrup
Hehe ja - EVP gav os svaret, og svaret er Gudme st.
Mvh. Oliver
--------------------
Undskyld Oliver Løvgard og Erik, My 1 2 87, --hvad skrev jeg, der gav svaret ??? (Der var gættet på både SNB-banen og Gudme.)
Mvh,
Erik V. Pedersen.
www.evp.dk
Dit link
Mvh. Oliver
--
Oliver L. Løvgard
Stationsbetjent/Togklargører/LKF-A
Klargøringscenter Kastrup
Undskyld Oliver Løvgard og Erik, My 1 2 87, --hvad skrev jeg, der gav svaret ??? (Der var gættet på både SNB-banen og Gudme.)
Mvh,
Erik V. Pedersen.
www.evp.dk
Du har ret i at både Michael og Henrik var før, men du slog sømmet i ved at henvise til siden (eller lidt hurtigere: http://evp.dk/index.php?page=svendborg---nyborg-banen---2), hvor du kæder SNB, hammerslag og pudsning sammen.
--
Hilsen Erik
www.my1287.dk
Hej Erik og Oliver.
Jahh - johh, --det var da kun link til hele banen (der var gættet), men man skulle da trods alt ind og bladre lidt, inden løsningen kom (der også var gættet).
Hilsen til alle 4 gættere.
Erik V. Pedersen,
www.evp.dk