Stena TMZ 1419 (Generelt)
Billederne er fra 14-02/08 Og i Ringsted. + et fra Næstved uden dato.
Næstved.
Billederne er fra 14-02/08 Og i Ringsted. + et fra Næstved uden dato.
Næstved.
Billederne er fra 14-02/08 Og i Ringsted.
Hmm. Billederne fra Ringsted ligner ellers G 44910 den 31/8-07.
Selvom vi skruer tiden et par år tilbage, hører emnet vist stadig til i jernbaneaktuelt forum!
Bjarne
Tja, hvornår er noget historie? for mig er det historie.
Billederne fra Ringsted kan umuligt være fra februar da der er blade på træerne. Mon ikke det er fra den dag hvor MZ 1419 kørte/blev trukket hjem til Sverige?
Mvh Johnni Lassen
--
Billederne fra Ringsted kan umuligt være fra februar da der er blade på træerne. Mon ikke det er fra den dag hvor MZ 1419 kørte/blev trukket hjem til Sverige?Mvh Johnni Lassen
Det lader til der er gået helt kuk i mine notater.
fremtidige billeder kommer uden dato på
Uanset hvad, man ellers synes er gammelt eller ej, så høre indlægget ikke hjemme her, men i det aktuelle forum. Der kan lignende tilsvarende gode billeder postes i fremtiden.
Bjarne
Hvad mener du med det? hvor er din personlige grænse da til hvornår noget er historie?
Selvom der er kommet et nyt forum til vil indholdet der også blive til historie meget snart, så derfor var det ikke så heldigt at lave endnu et forum syntes jeg.
--
Uanset hvad du synes eller ej, har Tommy altså besluttet, at forum skal deles op i en historisk og en aktuel del.
Billeder fra 80'erne hører som udgangspunkt til under den aktuelle.
Da der ikke er grund til at fortsætte diskussionen herom, låser jeg tråden.
Bjarne
Billederne fra Ringsted kan umuligt være fra februar da der er blade på træerne. Mon ikke det er fra den dag hvor MZ 1419 kørte/blev trukket hjem til Sverige?
Som var den 31/8-07 i G 44910