Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

bliver billederne gemt ? (Generelt)

af ozzie, 7/11 2011, 21:48 (4770 dage siden)

Hej alle sammen.

Jeg er ny bruger her på siden, og tak til Tommy for en god side.

Men jeg tænker bare på om de billeder der bliver uploadet bliver gemt i databasen. For det er jo utroligt så mange billeder her er, og kommer. Så et stort tak til alle der oploader billeder.

Der skal nok komme flere billeder fra mig af.

Mvh. Ozzie.

bliver billederne gemt ?

af Claus E. Hansen, Silkeborg, 7/11 2011, 22:57 (4770 dage siden) @ ozzie

Det er vel sådan set på en Google server at billederne bliver gemt for eftertiden. Der dukker i hvert fald en sand "guldskat" op ved at bruge søgefunktionen i Google :-)

Derfor er det heller ikke helt ligegyldigt hvike ord man bruger i emne-overskriften.

Mvh
Claus

--
[image]

bliver billederne gemt ?

af HenrikW, Rødovre, 8/11 2011, 12:26 (4769 dage siden) @ Claus E. Hansen

Det er vel sådan set på en Google server at billederne bliver gemt for eftertiden. Der dukker i hvert fald en sand "guldskat" op ved at bruge søgefunktionen i Google :-)

Derfor er det heller ikke helt ligegyldigt hvike ord man bruger i emne-overskriften.

Mvh
Claus

Nej, billederne bliver ikke fysisk gemt på Googles servere. Det gør kun linket til deres placering.

mvh. Henrik W.

bliver billederne gemt ?

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 7/11 2011, 23:51 (4770 dage siden) @ ozzie

Men jeg tænker bare på om de billeder der bliver uploadet bliver gemt i databasen. For det er jo utroligt så mange billeder her er, og kommer. Så et stort tak til alle der oploader billeder.

Billeder der uploades til forummet bliver kun gemt i forummet. Billeder til databasen bedes sendt til undertegnede pr. mail.

--
[image]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak