IC4 i Odense (Generelt)
Så lige et MG sæt holde på Odense station ved 15 tiden i dag. Nogen der vèd hvorfor?
(Holdt lige bag ved kommandoposten på klargøringssporene)
Mvh Bent
af Bent Olsen, 31/10 2011, 17:51 (4773 dage siden)
Så lige et MG sæt holde på Odense station ved 15 tiden i dag. Nogen der vèd hvorfor?
Mvh Bent
af villy, 31/10 2011, 19:04 (4773 dage siden) @ Bent Olsen
det skal på museerum
af Fysikeren, 31/10 2011, 19:08 (4773 dage siden) @ villy
det skal på museerum
Den joke er snart lidt slidt. Kan vi ikke komme videre end de sædvanlige platheder omkring IC4?
Lars
af Erik Kjærgaard, 31/10 2011, 19:13 (4773 dage siden) @ Fysikeren
Jo - men så skal vi på en anden netside. Sådan.
Træls - for ind imellem er der da læseværdige og seværdige indlæg. Men, når de drukner imellem alt det, der blot skal klikkes forbi, bliver der for besværligt.
Og tak til Jan Pedersen / ljbanen for hans takker til alt og alle ......
af Peter Linaa Jørgensen, 31/10 2011, 19:15 (4773 dage siden) @ Erik Kjærgaard
Jo - men så skal vi på en anden netside. Sådan.
Træls - for ind imellem er der da læseværdige og seværdige indlæg. Men, når de drukner imellem alt det, der blot skal klikkes forbi, bliver der for besværligt.
Og tak til Jan Pedersen / ljbanen for hans takker til alt og alle ......
Ja, og alle dine sure opstød kan vi også godt undvære!
M v h
Peter Linaa
af Erik Kjærgaard, 31/10 2011, 19:24 (4773 dage siden) @ Peter Linaa Jørgensen
Kedeligt, at du opfatter det sådant.
Jeg ville gerne rose de gode indlægshavere på siden. Og give opfordring til disse om at fortsætte. Bortset fra naturligvis de evindelige "takker".....
At dette indlæg skulle give opstød kan jeg ikke forstå. Beklager endnu en gang.
af Allan Støvring-Nielsen, 31/10 2011, 19:27 (4773 dage siden) @ Erik Kjærgaard
Jeg ville gerne rose de gode indlægshavere på siden. Og give opfordring til disse om at fortsætte. Bortset fra naturligvis de evindelige "takker".....
Hvorfor egentligt? Nu har du jo mindst to gange takket nej til at deltage yderligere i forumet ...
Allan
af Erik Kjærgaard, 31/10 2011, 19:39 (4773 dage siden) @ Allan Støvring-Nielsen
Simpelthen fordi jeg gerne vil læse og se gode indlæg på forummet.
Og da jeg ikke har 90 mandater, må jeg manøvrere derefter.
Medredaktører af DJK's Jernbanen skal nok også være opmærksomme på deres ageren i øvrigt på nettet. Selv om de i deres indlæg ikke tegner DJKs officielle linie, er de medvirkende til det.
Tænk lige over det.....
Men, jeg tager gerne mod flere nedladende indlæg. Så kom bare an ...
af Allan Støvring-Nielsen, 31/10 2011, 20:14 (4773 dage siden) @ Erik Kjærgaard
Simpelthen fordi jeg gerne vil læse og se gode indlæg på forummet.
Og da jeg ikke har 90 mandater, må jeg manøvrere derefter.Medredaktører af DJK's Jernbanen skal nok også være opmærksomme på deres ageren i øvrigt på nettet. Selv om de i deres indlæg ikke tegner DJKs officielle linie, er de medvirkende til det.
Tænk lige over det.....
Men, jeg tager gerne mod flere nedladende indlæg. Så kom bare an ...
Egentlig kan jeg være meget enig i flere af dine indlæg om "kvaliteten" af trådene, men det virker bare meget utroværdigt og patetisk at blive tøsefornærmet og "smække med døren", for så at komme tilbage igen. Endda flere gange.
Hvis du ved at en bestemt skribent altid skriver "tak", var det så ikke nemmere at undlade at klikke på det indlæg, end at klage sig over det ??
Du er jo netop en af dem, der har opfordret til at man står ved sit eget navn herinde. Så det ser jeg ikke noget problem i ... ellers kunne jeg jo bare have kaldt mig svellesømmet eller noget lignende!
Allan
af MY1146, 31/10 2011, 19:15 (4773 dage siden) @ Bent Olsen
Togsættet har holdt der siden fredag. Går ud fra at det skal bruges til attestkørsler til lokomotivførerne
--
Mange hilsner fra Jacob
Lokomotivfører
af OD, Od , 31/10 2011, 19:50 (4773 dage siden) @ MY1146
Togsættet har holdt der siden fredag. Går ud fra at det skal bruges til attestkørsler til lokomotivførerne
Det er MG 13. Sættet kom til Odense torsdag den 27/10 i M 6124.
af Ulrik Ernst, 31/10 2011, 20:07 (4773 dage siden) @ Bent Olsen
Mvh Bent
Den holdte der også hele Søndagen da jeg var forbi om morgenen og den holdte der sørme også da jeg returnerede senere på dagen stadigvæk med røde lys tændt for og bag samtidigt så det virker da fint...
MG sæt 5613 i Odense den 30. Oktober 2011
Og grunden er til dette ophold er som nævnt uddannelse af lokomotivføre
af Peter Roland Hansen, 31/10 2011, 21:20 (4773 dage siden) @ Ulrik Ernst
Dejligt at der efter 11 indlæg kom et svar
af UTJ, 31/10 2011, 21:49 (4773 dage siden) @ Peter Roland Hansen
Problemet er blot at hver gang der holder et IC4-tog i Odense afstedkommer det et indlæg. Tidligere hændelser er fx beskrevet her og her. Pt er der nogle nyankomne der ikke har læst tilstrækkeligt på de gamle indlæg eller gider bruge søgefunktionen - så får man nemlig svar uden at starte endnu en (efter min ringe mening ligegyldig) diskussion op.
af andersj, Aalborg, 31/10 2011, 22:21 (4773 dage siden) @ UTJ
Problemet er blot at hver gang der holder et IC4-tog i Odense afstedkommer det et indlæg. Tidligere hændelser er fx beskrevet her og her. Pt er der nogle nyankomne der ikke har læst tilstrækkeligt på de gamle indlæg eller gider bruge søgefunktionen - så får man nemlig svar uden at starte endnu en (efter min ringe mening ligegyldig) diskussion op.
Jvf. min overskrift er jeg enig. Dog er det største problem i denne tråd at der skulle de obligatoriske mere eller mindre 11 OT indlæg til før svaret kom.
Man kan faktisk også tydeligt visuelt se at jo mere OT det blev, jo længere til højre bevægede den første undertråd sig. Dette gælder nu også for denne under-tråd, så jeg skal straks stoppe :)