Hvor er vi (igen igen)? (Billedegætterier)
Hvor er vi, og evt. hvornår?
Hvor er vi, og evt. hvornår?
Helsinge i søndags
--
Hjørring. 4 oktober 2008.
/Jan
Hjørring. 4 oktober 2008.
/Jan
Korrekt! For at afhente HP 13.
Skal vi gøre det lidt sjovere :). Hvor stod disse læssede skærvevogne?
Frederikshavn havn
Århus havn før der blev bygget?
Skal vi gøre det lidt sjovere :). Hvor stod disse læssede skærvevogne?
Frederikshavn havn
Det går godt nok hurtigt herinde. Har ikke lige flere gættebilleder pt.
Så har jeg en her:
Hilsen
Henrik
--
Var det ikke i forbindelse med sporrenoveringen på Skagensbanen, at man læssede skærver der?
Var det ikke i forbindelse med sporrenoveringen på Skagensbanen, at man læssede skærver der?
Nej. For dette var i 2008, hvor man vist bare kørte skærver ud på Skagensbanen. Sporombygningen fandt sted i 2004.
EDIT: Eller det kan godt være at man også læssede på havnen tilbage i 2004.
Vest for Hvalsø.
2008 passer fint med min erindring om skærvevogne på havnen mog et par andre små detaljer
Vest for Hvalsø.
Ja, det er det jo. Hurtigt gættet.
Så må jeg prøve en der er lidt svær. Det gamle 5 Tons-skilt er sat op i 1957.
--
Nej. For dette var i 2008, hvor man vist bare kørte skærver ud på Skagensbanen. Sporombygningen fandt sted i 2004.EDIT: Eller det kan godt være at man også læssede på havnen tilbage i 2004.
Man læssede ihvertfald ultimo 2009, ifm skærveudkørsel på Skagensbanen (hvor man også dryssede skærver ud på Hirtshalsbanen):
--
Mvh Morten L.
Er det en tidl. privatbane skrækning, som lukkede i 1956 eller ved 1957?
Jeg har på fornæmmelse, at man er i Jylland ( ved Midtjylland ) og krydser
broen en vandløb?
Nej, det er ingen vandløb, og der er fuld gang i driften på denne strækning. Jeg vil gå så langt som at sige at broen er stærkt truet på sin tilværelse.
Henrik
--
Nej, det er ingen vandløb, og der er fuld gang i driften på denne strækning. Jeg vil gå så langt som at sige at broen er stærkt truet på sin tilværelse.
Vi er nok stadig i nabolaget, af hvor det foregående billede blev taget. Da denne strækning som bekendt skal have dobbeltspor, hvilket medfører "døden" for en del af disse små hyggelige broer
Jeg har et bud men er langt fra sikker, så vil spørge om der evt. ligger et kolonehus i umiddelbar nærhed?
--
Vi er nok stadig i nabolaget, af hvor det foregående billede blev taget. Da denne strækning som bekendt skal have dobbeltspor, hvilket medfører "døden" for en del af disse små hyggelige broer![]()
Jeg har et bud men er langt fra sikker, så vil spørge om der evt. ligger et kolonehus i umiddelbar nærhed?
Nej, det gør der ikke. Der er ihvertfald ikke noget at se fra broen.
--
er det mellem Lejre og Vipperød.
Med venlig hilsen
Bent Jensen
Næstved? lige syd for ringvejen?
Mvh Mikkel - Sydbanen
--
Mvh Mikkel
er det mellem Lejre og Vipperød.
Med venlig hilsen
Bent Jensen
Ja, det er det. Men så er det bare lige hvor?
--
Denne gamle bro har ikke båret tog i mange år. Kan nogen se hvor vi er henne her?
Hilsen
Henrik
--
Denne gamle bro har ikke båret tog i mange år. Kan nogen se hvor vi er henne her?
Hilsen
Henrik
Den er lidt svær, så her kommer et ekstra billede.
--
I Sdr. Bork på NTJ.
Mvh.
Poul.
Det er fuldkommen korrekt.
--
Weekend med ændrede tider på linje A
Periode med ændrede tider og enkelte Togbusser mellem Aarhus H og Langå om aftenen
Driftsinformation om elevatorer og rulletrapper
To dage med færre tog mellem København og Hamborg
Aftener med ændringer mellem København H, Næstved og Nykøbing F - Togbusser Vordingborg - Nykøbing F