Mo 554 og 1846 i Frederikssund 27/5 1989 (Generelt)
MO 554 og MO 1846 i Frederikssund 27, maj 1989 i anledning af indvielsen af S-togsdriften til Frederikssund. Toget holder i spor 2 på Frederikssunds nye station (den tredie)
MO 554 og MO 1846 i Frederikssund 27, maj 1989 i anledning af indvielsen af S-togsdriften til Frederikssund. Toget holder i spor 2 på Frederikssunds nye station (den tredie)
Samme dag filmede jeg disse to MO-vogne i Veksø:
http://www.youtube.com/watch?v=029xnNdjfNQ&feature=channel_video_title
Hilsen Henrik
--
Ja det er en fin lille film du har optaget Har du nogen idé om hvilke vogne der er "på krogen". Vogn nærmest MO 1846, er vist en gammel pakvogn, og de to bagerste er passagervogn, men hvilket litra. Så vidt jeg kan se, er der kun enkelte indgangsdøre, så CL-vogne kan de jo så ikke være.
Jeg har også lagt en lille film ud på You Tube, fra 25. november 2000.
Denne er taget fra det brune S-tog der kørte til Veksø, i anledning af indvielsen af dobbeltsporet på Frederikssundbanen. Dette var dog kun første etape, idet den endelige indvielse først fandt sted 14. september 2002.
Turen er filmet på vej tilbage fra Veksø, i retning mod Ballerup.
Klik på nedenstående link for at se filmen
To uger med ændrede tider for enkelte InterCityLyn og InterCity mellem Odense og København
Aftener med ændringer på regionaltog mellem Odense og Fredericia
Aftener med ændret køreplan for to tog mellem Kalundborg og Østerport
Aftener, nætter og tidlige morgener med ændringer mellem Cph Lufthavn og Aarhus H