Efterår 2011 (Generelt)
Efterår 2011
Efterår 2011
Dejligt lys. Hvor er vi henne?
Efteråret er flot, især i det vejr vi har nu!
mvh, Allan
Hej Allan.
Fjenneslev mellem Ringsted og Sorø.
Mvh Ozzie.
mvh, Allan
Det står jo også på dit billede
Mvh. ozzie.
mvh, Allan
Kære Allan - og andre der måtte kigge med
Jeg benyttede mig af det gode vejr i dag til at spadsere Thorsø-Grølsted-Thorsø, som er/var en del af Laurbjerg-Bramming og stødte bl.a. på det viste motiv.
Vi kan da lige ta' én mere fra samme tur: Solen og skyggerne snyder øjet. Hvis ikke man ved, at tallene er fordybninger i betonen, kan man godt forledes til at tro, at de er forhøjninger. Prøv selv at "kigge frem og tilbage".
Med venlig hilsen
Thomas Boberg Nielsen
mvh, Allan
Kære Allan - og andre der måtte kigge medJeg benyttede mig af det gode vejr i dag til at spadsere Thorsø-Grølsted-Thorsø, som er/var en del af Laurbjerg-Bramming og stødte bl.a. på det viste motiv.
Vi kan da lige ta' én mere fra samme tur: Solen og skyggerne snyder øjet. Hvis ikke man ved, at tallene er fordybninger i betonen, kan man godt forledes til at tro, at de er forhøjninger. Prøv selv at "kigge frem og tilbage".
Med venlig hilsen
Thomas Boberg Nielsen
Dejlige billeder der diskes op med
@Thomas: Dit billede af km-stenen, er virkelig sjovt.
--
Med venlig hilsen
Thomas D. Rithmester
Hmmm dejlige billeder.
Jeg kommer tit forbi Thorsø når jeg er nede hos mine forældre.
Jeg kan huske da jeg gik på UHE fra 86 til 89
Når skole året var ved at være omme, gik vi ugen før fra Rensbro og til Gern af natur stien.
Dejlig tur.
Men endnu mere dejlig hvis togne stadigvæk have kørt der
Med venlig hilsen
Thomas Boberg Nielsen
Hej Thomas
Hmmm, det var da ligegodt... - min lille hjerne kan kun få én ting ud af dit billede, og det er, at der er tale om forhøjede bogstaver.
Det minder mig lidt om de "flipbilleder", vi er blevet præsenteret for på psykologistudiet, i forbindelse med bl.a. kognitionspsykologi - her "flipper" ens visuelle percetion frem og tilbage mellem to mulige motiver (i samme motiv), på grund af selektiv perception.
Dit billede er et slående eksempel på dét (bortset fra, at det ikke virker hos mig...).
Hmmm dejlige billeder.
Jeg kommer tit forbi Thorsø når jeg er nede hos mine forældre.Jeg kan huske da jeg gik på UHE fra 86 til 89
Når skole året var ved at være omme, gik vi ugen før fra Rensbro og til Gern af natur stien.
Dejlig tur.
Men endnu mere dejlig hvis togne stadigvæk have kørt der
Og så alligevel... det er muligvis ikke så dejligt at blive kørt over af et tog - jeg har godtnok aldrig prøvet det, men det lyder bestemt ikke rart
Med futlig hilsen
Carsten B. Thomsen
Og så alligevel... det er muligvis ikke så dejligt at blive kørt over af et tog - jeg har godtnok aldrig prøvet det, men det lyder bestemt ikke rart
..... nåede desværre ikke at spørge ham her!
M.v.h.
Niels
Hmmm, det var da ligegodt... - min lille hjerne kan kun få én ting ud af dit billede, og det er, at der er tale om forhøjede bogstaver.
Det minder mig lidt om de "flipbilleder", vi er blevet præsenteret for på psykologistudiet, i forbindelse med bl.a. kognitionspsykologi - her "flipper" ens visuelle percetion frem og tilbage mellem to mulige motiver (i samme motiv), på grund af selektiv perception.
Dit billede er et slående eksempel på dét (bortset fra, at det ikke virker hos mig...).
Min hjerne trickede altså også mig. Er selv blevet præsenteret for flere af den slags tests som du nævner (i arbejdsøjemed )
Så begyndte jeg at rulle billedet op og ned som Thomas skrev, lidet hjalp det. Indtil det tilfældigvis stod så jeg kun kunne se den ene halvdel af de øverste tal.. Så nu kan jeg sove roligt i nat alligevel
--
To uger med ændrede tider for enkelte InterCityLyn og InterCity mellem Odense og København
Aftener med ændringer på regionaltog mellem Odense og Fredericia
Aftener med ændret køreplan for to tog mellem Kalundborg og Østerport
Aftener, nætter og tidlige morgener med ændringer mellem Cph Lufthavn og Aarhus H
19.000 rejsekort-standere skrottes: Arvtager kan koste en kvart milliard
Den europæiske bilindustri er i krise: Sådan bliver danske virksomheder ramt
Direkte togrute truet af lukning: »Det vil hægte hele landsdelen af«
Uppercut til Vestjylland: DSB dumper direkte rute til København
Bezos jagter Musk i rummet med kæmpe-raket: Det handler om fremtidens internet