Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Nyt jernbane forum (Generelt)

af h087 ⌂, køge, 9/10 2011, 00:10 (4799 dage siden) @ Fysikeren

Hej Venner
nu tror jeg ikke at det skal betragtes som endnu et forum - men mere som et KmK forum
jeg har ihvertilfælde ikke tænkt mig at holde op med at skrive på dem jeg deltager i i forvejen - men vi havde i forvejen tænkt på at lave noget hvor vi i KmK kunne skrive til hinanden og informere på kryds og tværs - + at vi i KmK nok nogen gange kunne være lidt løsslupne i vores omgangstone i skrift - og det kunne for nogen være irreterende - selvom vi prøvede at lægge det i off topic emner - ja så var der også modstand mod det - andre mente at vi dominerede vel lidt meget osv osv - så derfor lavede vi denne mulighed - at andre godt kunne være med - faldt os meget naturligt - da vi i klubben har en stor bekendskabskreds - hvor det ville være rart at kunne snakke direkte og hurtigt med hinanden - og tror jeg er mere som en slags hjemmeside - dog med et forums hurtighed og opdeling - endvidere er der indbygget en intern del der kun er for klubbens medlemmer - så....
og så kom det nok hurtigere igang end jeg havde forventet det - så bare rolig - Det er et først og fremmest et Kmk klub hjemmeside + med spørgsmål og svarmulighed - men tror at i vil høre mere om det - mange af de ting jeg laver vil stadig blive lagt ud på forums men vil selvfølgelig også være på vores egen hjemmeside - dog er der også ting vi kun må lægge på klubsiden - men er vel ikke anderledes end andre klubbers hjemmesider - vi har dog i klubben den holdning at vi gerne deler med andre - så derfor
med venlig hilsen
henning h087
og vi høres ved

--
med venlig hilsen
henning orlowicz h087- h087@hotmail.dk

Hele emnet:

RSS Feed af emne

ContecRailSvenska-lok
Et uheldigt lokomotiv
Et uheldigt lokomotiv

DSB MY 1123 havde et rigtigt skidt år i 1966, hvor det var involveret i hele 2 uheld. Først gennem en stopbom i Helsingør og 4 måneder senere op bag i et godstog ved Klarskov på Sydsjælland.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak