EA på øllet igen (Generelt)
EA 3007 med øltog i Sorø 05-10-2011.
Øltoget den anden vej blev fremført af MZ 1452.
Video klip kan ses her: http://www.youtube.com/watch?v=y3pleKNS-4c
--
EA 3007 med øltog i Sorø 05-10-2011.
Øltoget den anden vej blev fremført af MZ 1452.
Video klip kan ses her: http://www.youtube.com/watch?v=y3pleKNS-4c
--
Hmm.. Hvem ville have troet på, at der en dag ville stå et DB emblem på et DSB MZ4 loko..
Hmm.. Hvem ville have troet på, at der en dag ville stå et DB emblem på et DSB MZ4 loko..
Nu er det jo ikke et DSB-lokomotiv mere, såååååååååå!?
Med venlig hilsen
Christian
Nu er det jo ikke et DSB-lokomotiv mere, såååååååååå!?Med venlig hilsen
Christian
Burde have skrevet..
Hmm.. Hvem ville have troet på, at der en dag ville stå et DB emblem på et (ex) - DSB MZ4 loko..
Jeg troede også en dag i Roskilde at jeg så forkert med det DB logo.
mvh Bent
Jeg troede også en dag i Roskilde at jeg så forkert med det DB logo.
mvh Bent
Ak ja, nu har jernbaneenthusiaster beklaget at MZ4 i mange år har kørt helt anonymt rundt.
Nu er der kommet en beskeden tilkendegivelse af hvem man er i det der firma med det meget lange navn.. - hvis det skulle have stået på siden med bogstaver i "sølvpil" størrelse skulle de mindst have haft et af de gamle tredelte malmbanelokomotiver :)
LOL. Tror iøvrigt godt, at de kunne have brugt et par malmbane-lokomotiver i tunnelen idag
--
Bedste hilsner......
-Klaus
Ville nu gerne have set MZ4 i verkehrsrot bemaling.
Hej alle
Jeg vil lige slå fast et jeg ikke er imod det nye logo, naturlig nok når det er et andet
firma der har lokomotivet, det var bare et overraskelses udbrud jeg tænkte?? nå hvad nu.
Med venlig hilsen
Bent
To uger med ændrede tider for enkelte InterCityLyn og InterCity mellem Odense og København
Aftener med ændringer på regionaltog mellem Odense og Fredericia
Aftener med ændret køreplan for to tog mellem Kalundborg og Østerport
Aftener, nætter og tidlige morgener med ændringer mellem Cph Lufthavn og Aarhus H