Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Nye/flere "fællessider" (Generelt)

af Thomas Boberg Nielsen ⌂, Spor 44, Godsbanen, Aalborg, 22/9 2011, 12:19 (4816 dage siden)

Som nogle af jer måske har opdaget, har jeg bl.a. oprettet hjemmesiderne

www.havnebaner.dk og
www.sidesporpaafribane.dk

Disse hjemmesider er under opbygning. Men som det allerede nu fremgår af "indledningsteksterne" på disse to hjemmesider, er ALLE velkomne til at sende billeder og andet materiale til optagelse på hjememsiderne.

Ud over de to nævnte hjemmesider har jeg også købt disse fire hjemmesider:

www.himmerlandsbanerne.dk
www.randers-aalborg.dk
www.viborg-herning.dk og
www.laurbjerg-bramming.dk

Hjemmesiderne er endnu ikke "i luften".

Det er min hensigt, at jeg de kommende år på disse sider vil lægge alle billeder og alt øvrigt materiale, som jeg har samlet i årenes løb. Og for disse fire sider vil også gælde, at ALLE er velkomne til at sende billeder og andet materiale til optagelse på hjememsiderne.

Opfat venligst ovenstående som en orientering om, "hvad der rør' sig". Jeg bakker op om både www.jernbanen.dk og www.evp.dk og jeg vil fortsat levere billeder til www.jernbanen.dk og - efterhånden som jeg får dem gravet frem og skannet ind - også billeder til "fællessiderne" på www.evp.dk, i det omfang jeg måtte have billeder med relevans for "fællessiderne".

Med venlig hilsen

Thomas Boberg Nielsen

Nye/flere "fællessider"

af gamle olee, 22/9 2011, 13:04 (4816 dage siden) @ Thomas Boberg Nielsen

Fint initativ! Respekt! Kunne man forestille sig noget lignende for andre baner, f.ex. de Nordsjællandske/ex-HT-området?:-P

Hilsen Ole

Nye/flere "fællessider"

af Erik V. Pedersen ⌂, Ballerup, 22/9 2011, 13:20 (4816 dage siden) @ gamle olee

Hej Ole.

Det kunne man da sagtens, ---det er bare at gå i gang ! ! ! :-P

Hilsen,

Erik V.
www.evp.dk

(Det gælder om at finde frem, scanne og gemme, --og derefter: Sammen er vi bedst.)

Nye/flere "fællessider"

af gamle olee, 22/9 2011, 13:54 (4816 dage siden) @ Erik V. Pedersen

-og du har jo heldigvis gahng i både Nord-Kyst-Hornbækbanen mf, så det ku være vi på denne måde kunne få restens af områdets baner med:-P

Hilsen Ole

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak