Det er jeg faktisk ikke klar over. Står selv ved en pc lige nu, hvor der ikke er lyd på. Min interesse stammer mest fra, at min mor er født i Thorsø og mine bedsteforældre boede der hele livet. Faktisk så tæt på Langå sporet (Thorsgade) , at hende og min morbror vidste, at de skulle ind til aftensmad, når toget ankom fra Langå ved spisetid.
Har selv løbet ud af det gamle spor i forbindelse med Thorsøløbet (10km) Dejlig flad rute ligesom ved Vejle Ådal Løbet som bruger det gamle Vandel spor ud til Skibet.
I Thorsø bruger de også en lille smule af sporet vest for stationen til løbet og det er jo meget skægt.
I filmen er der to ældre Volvo'er som passerer overkørslen efter, at toget er kørt. Den bagerste kunne faktisk godt være min morbror som kørte i en 544'er.
Var faktisk ude på en køretur fra Århus til Thorsø i søndags med min mor, hvor vi fulgte banen så meget som muligt. Den eneste station vi ikke fandt var Sporup, men det er jo heller ikke logisk, at den ligger mellem Røgen og Farre fremfor ved Sporup. Og så er pakhuset ved Viby Nord åbenbart revet ned i forbindelse med de brokke som er opført på Damagervej.