marcipanbrød (Generelt)
hej alle på forum jeg søger nogle billeder af marcipanbrød til modelbyggeriet
vis muligt lidt billeder af tag detaljerne
Hvis du har mulighed for det, så prøv også at besøge en af de veteranbaner der har et Marcipanbrød "i stald". Det er fx Vestsjællands Veterantog, som ligger tæt på dig.
Mvh
Claus
--
Her er, hvad jeg kunne finde af billeder af Marcipanbrød oppefra.
--
har været i høng fornylig og har aftegnet det jeg skulle bruge jeg mangler dog stadig hvordan køler elemeterne sider og ventilatorer
Ellers kender jeg et godt sted der kan levere en fin tegning af taget
Jeg har nogle billeder af GDS L1 som jeg tog i 2007, i forbindelse med at den havde trukket vores vogne til Hillerød. Der ventede K 564, som vi til Bededagstogene 2007 Hillerød-Lyngby-Klampenborg havde lejet af VSVT.
-Morten Beck
Hej Tommy.
Det er et godt billede af AHJ ML 5206 ved Sæby.
Har flere billeder fra Sæby ?
Jeg bor nemmelig i Sæby, og ML 5206 køre vi med i LFB (Limfjords Banen i Aalborg)
Hej Tommy.
Det er et godt billede af AHJ ML 5206 ved Sæby.
Har flere billeder fra Sæby ?
Jeg bor nemmelig i Sæby, og ML 5206 køre vi med i LFB (Limfjords Banen i Aalborg)
Hvem er du?
--
Måske disse billeder kan bruges.
Billeder fra 1973 da L1 var udlånt til Odderbanen.
Mvh
Georg
Hejsa.
Jeg er en ung gut på 39 år som snart har boet i Sæby i 20 år.
Jeg inteser mig for Jernbaner genneralt, også i sær for dem som var i Konge Riget.
Sæby 1967 fra bogen "Danmark set fra oven".
Sæby station den 1. oktober 1967 fra Hans Gerner Christiansen. I spor 1 APB M 3203 med FFJ M 1210 bagpå. I spor 2 en SM og i spor 3 en SP.
--
Hvis Du ikke er inkarneret selvbygger så vent bare lidt; Heljan eller Hobbytrade (tror jeg det er)kommer med Marcipanbrødet.
Hilsen fra Holger i Hedehusene
Og det kan der læses mere om i denne tråd på Signalposten.dk http://www.signalposten.dk/forum/index.php?mode=thread&id=126
--
Mvh
Erik
I Vingehjulet 1951 nr. 2 har vi fundet denne artikel, der beskriver nogle af de genvordigheder, DSB havde med den første motorvogn ´Hønen´ i 1923 til MR-vognene der blev bygget af A/S Frichs og A/S Scandia i fællesskab.
Læs mere