Hooost... (Generelt)
jamen peter det er jo godt at vi har på kloge folk som dig der ved en masse . Når vi andre nu er så dumme . Kender udemærket til det du skriver da jeg selv har temmelig mange år på bagen som fyrbøder . Men det er vist ønske tænkning det du skriver om hvordan der blev fyret . Kommer selv ud af en familie med godt 4 generationer ved banen . Og et er hvad du kan læse i din fine bog og andet er praksis . Det er jo ligesom med trafik . Hvis alle kørte som der stod i teori bogen så fungerede trafikken absolut slet ikke. Og jo vi er enige om at man ikke behøver at pulse røg ud til ingen verdens nytte i men undgås kan det ikke da kul nu engang skal ryge sort før de tænder . Og ej at forglemme så det så absolut heller ikke lige meget hvad maskine det er . Og istedet for at spille frelst så tænk på der kunne jo være en årsag til at man er havnet i en situation . Hvor det ikke kan undgås . Det er til at brække sig over at høre på det pladder. . Man kan snart ikke se et billede af et damp lokmativ herinde med røg i skorstenen uden at tosser som dig sidder og råber op om miljø rigtig fyring . .og hvis det er rigtigt det du siger så undrer jeg mig over hvorfor jeg har stakkevis af gamle billeder liggende fra gammel tid af damp lokmativer der står ved perron og ryger sort. . Ja jeg spørger bare . Undskylder til sidst her til alle over min sure tone . Men er bare træt af at der sidder nogle og spiller så frelst og ikke bare kan nyde billederne uden dum smarte bemærkninger . Så på forhånd undskyld