Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Hooost... (Generelt)

af Filip Gram, 15/8 2011, 17:14 (4849 dage siden) @ T. Rithmester

Det er vist ved at køre af sporet, det her... Min kommentar var ment som en joke baseret på hvor lidt der skal til før I gætter alverdens mærkelige lokaliteter, ud fra de specielle bøjede skinnesøm, skæve master og andre umulige parametre... Det er ikke for at gøre grin, jeg er oprigtigt imponeret af hvor små ledetråde der skal til, og denne gang kunne jeg være med, da der var lidt lokomotivteknisk i det.

Jeg er overbevist om at det er 564, ud fra betragtningerne om især pyrometeret men også lanternen. EH-vognen kunne jo godt kobles efter 582, men det kan ikke være denne, eller 563 af tidligere nævnte årsager. Jeg har på intet tidspunkt prøvet at komme med skjulte hentydninger til røgmængden som jeg virkelig ikke kan se problemet i. Det er jo ingenting (imodsætning til billedet af 563 i Ry)


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

  • Hooost... - Tommy Nilsson, 14/8 2011, 18:18 [*]
    • Hooost... - Jens Møller, 14/8 2011, 18:49
      • Hooost... - Peter Roland Hansen, 14/8 2011, 20:03
    • Hooost... - FIlip Gram, 14/8 2011, 21:25
      • Hooost... - T. Rithmester, 14/8 2011, 21:55
        • Hooost... - Poul Erik Bjerre, 14/8 2011, 22:26
          • Hooost... - FIlip Gram, 14/8 2011, 22:33
          • Hooost... - T. Rithmester, 14/8 2011, 23:42
            • Hooost... - Henrik B Thomsen, 15/8 2011, 08:12
              • Hooost... - UTJ, 15/8 2011, 09:29
              • Hooost... - T. Rithmester, 15/8 2011, 11:01
                • Hooost... - Peter Roland Hansen, 15/8 2011, 11:49
                • Hooost... - Filip Gram, 15/8 2011, 17:14
            • Hooost... - Poul Erik Bjerre, 15/8 2011, 17:27
    • Hooost... - Carsten B. Thomsen, 14/8 2011, 21:26
    • Hooost... - steen møller jensen, 14/8 2011, 22:01
      • Hooost... - BlackThorneDK, 14/8 2011, 22:51
        • Hooost... - steen møller jensen, 15/8 2011, 00:24
    • Hooost... - Tommy Nilsson, 15/8 2011, 14:07

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak