Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Et forsinket tillykke til os alle (Generelt)

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 12/8 2011, 11:54 (4852 dage siden)

Jeg har netop opdaget, at vores Forum her i mandags havde 1 års fødselsdag. Den 8. august 2010 skrev jeg indlæg nummer 1 i forummet om at Væggerløse station var til salg. Det er den stadig og har nu været det i 1.149 dage...
Til gengæld synes jeg næsten det var i går, jeg skrev det indlæg og det er lidt uhyggeligt, så hurtigt tiden går.
Status på forummet er, at der er skrevet 21167 indlæg i 2192 emner af 338 registrerede brugere samt et utal af uregistrerede brugere. Det højeste antal brugere online på samme tid jeg har set, var 96. Flest logins er foretaget af "BlackThorneDK".
På denne forsinkede fødselsdag skal lyde et stort tak til alle dem, der i årets løb har skrevet en masse spændende indlæg og uploadet nye og gamle billeder, vi ikke har set før. Jeg håber alle er friske på, at fortsætte med lige så mange spændende indlæg i det kommende år. :-)

--
[image]

Et forsinket tillykke til os alle

af KimC, 12/8 2011, 21:12 (4852 dage siden) @ Tommy Nilsson

Til Lykke!

Der er sket meget her i det ene år. Til gengæld er der blevet stille visse andre steder på nettet - ingen nævnt, ingen glemt.
Det giver visse synergier når de der ved noget og kender til tingene finder samen ét sted.
Og på den måde kan man gøre en forskel, på mange måder egentlig.

af re20000, 12/8 2011, 21:17 (4852 dage siden) @ KimC

Også tillykke og tak herfra! Og tak for det kæmpe arbejde både Tommy og alle de kloge hoveder lægger i at formidle.

Nold

af BlackThorneDK ⌂, Randers, 18/8 2011, 19:20 (4846 dage siden) @ Tommy Nilsson

Antal logins:
8310
Antal logins per dag:
39.53

Jeg tror måske at forum ikke er helt enig med min browser omkring logins.
Godt nok tjekker jeg herinde jævnligt, men 40 gange om dagen er nok lige i overkanten :)

(Bruger Safari på en Mac.)

--
Jacob V. Rasmussen
BlackThorneDK

Flest logins

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 18/8 2011, 22:47 (4846 dage siden) @ BlackThorneDK

Antal logins:
8310
Antal logins per dag:
39.53

Godt nok tjekker jeg herinde jævnligt, men 40 gange om dagen er nok lige i overkanten :)

Det er nok bare din Mac, der ikke kan undvære forummet og selv logger på for at se om der nyt. ;-)
Skulle det være en fejl, så er det Ole M. Nielsen, der indtager førstepladsen (med mindre han også har en autonom Mac).
Jeg ligger selv kun på 1.397 logins på lidt over et år = ca. 3 logins pr. dag.

--
[image]

Flest logins

af Ole M. Nielsen ⌂, 19/8 2011, 16:22 (4845 dage siden) @ Tommy Nilsson

Antal logins:
8310
Antal logins per dag:
39.53

Det er nok bare din Mac, der ikke kan undvære forummet og selv logger på for at se om der nyt. ;-)
Skulle det være en fejl, så er det Ole M. Nielsen, der indtager førstepladsen (med mindre han også har en autonom Mac).

Tø-hø....så er der da noget man er god til :-D. Og nej, jeg har ikke en autonom Mac eller en almindelig for den sags skyld.

De PC'ere jeg benytter mig af står til automatisk log-ind på "jernbanen".
Hvad er mine tal, og er der en præmie ? ;-)

--
Ole M. Nielsen
www.godsvogne.dk

Flest logins

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 19/8 2011, 21:45 (4845 dage siden) @ Ole M. Nielsen

Tø-hø....så er der da noget man er god til :-D. Og nej, jeg har ikke en autonom Mac eller en almindelig for den sags skyld.

Din score er 4.850 logins siden 26/8-10.
Tillykke - her er din præmie:

[image]

--
[image]

Flest logins

af BlackThorneDK ⌂, Randers, 22/9 2011, 15:10 (4811 dage siden) @ Tommy Nilsson

Din score er 4.850 logins siden 26/8-10.

Jeg tror måske at auto-login har noget at sige...
Jeg er lige rundet til 10.000 logins.
Jeg har vidst ikke besøgt sitet 1700 gange på en måned.
Derimod kunne det nok godt passe med sidevisninger, selvom jeg stadig syntes at 1700 er lige i overkanten ;)

--
Jacob V. Rasmussen
BlackThorneDK

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak