Cargobeamer (Trafikpolitik)
Der skrives meget om de ekstra 125.000 lastbiler på motorvejen efter lukningen af molslinien.
Måsek var cargobeamer sagen?
--
mvh
Lars
Esbjerg
Der skrives meget om de ekstra 125.000 lastbiler på motorvejen efter lukningen af molslinien.
Måsek var cargobeamer sagen?
--
mvh
Lars
Esbjerg
Hej
Her er et par andre, og de skal bare have en bilfast plads
http://www.kockumsindustrier.se/
http://www.youtube.com/watch?v=zgYHXKMppvo
http://www.flexiwaggon.se/
Mvh
Bent
Hej
Her er et par andre, og de skal bare have en bilfast plads
http://www.kockumsindustrier.se/
http://www.youtube.com/watch?v=zgYHXKMppvo
http://www.flexiwaggon.se/
Mvh
Bent
Fordelen ved Cargobeamer er at chaufførene ikke er bundet af et tidspunkt for aflastning af deres trailere, de kører dem bare ind på vognen i terminalen, som så bliver skubbet på når godstoget er der. Så man kan knap nå at lave omløb og gennemslagsprøve før toget er klart til at afgå igen.
hmm for chaufførerne er det nu ikke nogen speciel fordel .. for som systemet er nu der kører man ind . får anvist en plads man skal sætte sin trailer og så kører man igen .. når man skal hente en så hvis ikke den er hevet af toget så går der ikke mange minutter før den er . har aldrig ventet mere end 5 minutter på en trailer . hverken herhjemme eller på nogen af de udenkandske pladser . så lige det argument holder ikke rigtigt .... men ideen er jo snild nok slet ikke det . men at påstå at det er har en fordel for chaufførerne på den måde er lidt skudt ved siden af (har da trods alt selv været lastbil chauffør i 14 år )