Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Gamle og nye MF tog med foliereklame (Generelt)

af Thomas Rasmussen, Nordjylland, 16/7 2011, 12:55 (4879 dage siden)

For et stykke tid siden så jeg et tog med reklame for Børns Vilkår. Hvilket togsæt er det?
For længere tid siden så jeg MF 68 i hvid-rød bemaling. Så nu vil jeg gerne vide og MF 75 har kålorme folie på eller ej.

Spørgsmål som nogle der ude måske har svar på

• Hvad er status på MF 18 er det i Lindø-bemaling eller blå/grå bemaling?
  • Hvad er status på MF 68 er det i hvid/rød bemaling eller i blå/grå bemaling eller har jeg set for og er det måske stadig i kålorme-bemaling?
  • Hvad er status på MF 75 hvilken bemaling?
  • Hvilket togsæt har reklame for Børns Vilkår?
  • Er der andre tog med reklame for tiden?

Og hvis nogle der ude har matrielplaner/løb for MF 18 og/eller MF 68 og/eller MF 75 så post dem;-)
Og hvis nogle der ude har svar på et eller flere af overnævte spørgsmål - så post dem;-)

Gamle og nye MF tog med foliereklame

af Jakob Christensen, 16/7 2011, 13:00 (4879 dage siden) @ Thomas Rasmussen

MF 18,68 og 75 er blå / grå
MF 03 reklamere for Børns Vilkår

Og jeg har ikke set andre MF'ere i reklamefolie

Gamle og nye MF tog med foliereklame

af Thomas Rasmussen, Nordjylland, 16/7 2011, 13:05 (4879 dage siden) @ Jakob Christensen

MF 18,68 og 75 er blå / grå
MF 03 reklamere for Børns Vilkår

Og jeg har ikke set andre MF'ere i reklamefolie

Mange tak og forresten og utroligt man poster et indlæg med rigtigt mange spørgsmål og fem efter har man svar på dem alle*

*) Jeg ønsker du fortsat tip om løb for MF 68, 75 (skal lige se dem i blå/grå) og - selvfølgelig - MF 03 (da jeg så det første var det på en cykeltur til stationen og jeg havde desværre ikke kamera med:-|)

Østre Gasværk
Østre Gasværk

I jernbanekredse er Østre Gasværk mest kendt for sin unikke jernbane og de 3 små engelske sadeltanklokomotiver, der i over 70 år skubbede kulvogne op til de store retortovne. Her er historien om Østre Gasværk med fokus på værkets interne jernbane og det rullende materiel.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak