Hvor er vi henne (Billedegætterier)
Jamen så prøver jeg med en..
hvor er vi henne i landet?
Jamen så prøver jeg med en..
hvor er vi henne i landet?
Vestbanen?
Vestbanen?
Tvært imod!
M.v.h.
Niels
Jamen så må det jo være ØSTbanen..
--
Venlig hilsen
Henrik Værum Høgh
Korrekt.. Men hvor på strækningen er vi?
Korrekt.. Men hvor på strækningen er vi?
Hmmm jeg syntes godt nok mit stræknings kendskab skranter! Men mellem Varpelev og Klippinge, hvor man bla kan se et af de nye fremskudte signaler.
Med venlig hilsen
Christian
strækningen i klippinge
Nå, vi må se om mit kendskab til strækningen rækker , for strækningskendskab skal der til for at gætte færdig.
Strækningen er ganske ret, i det fjerne synes en overkørsel, og 2 fingre t.h. for den anes et kirketårn.
Med Lille Heddinge sydfra hhv. Store Heddinge sydfra kan jeg ikke få det til at passe trods tilstedeværelse af kirketårne på banens østside; der mangler de mark- og afløsningsveje, vi anlagde, da driftsoverkørsler m.v. blev nedlagt. Samme sag vedr. Klippinge.
Så må det være Hårlev kirketårn, der kan skimtes, og så befinder vi os mellem Lundevejovk. i Lille Linde og Hårlev Mark ovk. og ser mod nord?
M.v.h.
Niels
Jamen jeg må jo gå til bekendelse og fortælle at den gode hr ahm tidligere lokokusk ved østbanen at han er på rette spor.. Til højre på billedet er nyopført svinestald som sagt mellem klippinge og varpelev cirka 1 km fra varpelev
Solid efterballastering!
Med venlig hilsen
Carsten
Fin opgave, Nicolai!
Niels
Fint billede, hvor har du fået den fra.
Jernbanen er Salg af guld
To uger med ændrede tider for enkelte InterCityLyn og InterCity mellem Odense og København
Aftener med ændringer på regionaltog mellem Odense og Fredericia
Aftener med ændret køreplan for to tog mellem Kalundborg og Østerport
Aftener, nætter og tidlige morgener med ændringer mellem Cph Lufthavn og Aarhus H