Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Immunisering af NordvestBanen (Generelt)

af steenth, 23/12 2021, 09:30 (1065 dage siden) @ Togsøn

Hejsa.

I TV2 kører det om pendlerne på Nordvestbanen.

Den er Elektrificeret til Holbæk, men ikke Eltog på den strækning ?

BaneDanmark vrøvler om immunisering og eksperter, har vi ikke siden Kystbanen blev automatiseret lært og erfaret hvad der skal til for at immunisere de 25 Kv. og signalerne ?

Volt forkortes 'V' og ikke 'v'. Og kilo er 'k'... Banedanmark har skiftet til et 2x25 kV system, som større krav end det gamle 25 kV.

Det bør da tage et kort tid, samt være nemt og billigt, da alle ved hvad de skal på forhånd, (Erfaring) også er den løst, eller har Banedanmark fyret alle de kloge hoveder, jeg ville da blive fyret hvis jeg ikke havde den erfaring jeg besidder i dag, hvis jeg skulle starte forfra med at tænke hvergang, så var mit liv på arbejdsmarkedet for længst slut !

Du var blevet fyret hos mig på den bemærkning... Man omtaler folk på en ordentlig måde, selvom de har problemer. Men de have ikke forventet at bruge så mange ressourcer til de gamle signaler, så man har ikke uddannet nye, som erstatning for dem som forlader den funktion. Og mange af de gamle folk sidder nu i andre firmaer og Banedanmark have ikke et overblik over hvad der var til rådelighed..

Som så tit er det en Politisk løsning, men ikke fornuft der igen rammer Pendlerne.

Det ligner du ikke de processer, som er omkring beslutninger. Reelt har Banedanmark taget beslutningen og fået politisk opbakning til det.

Hele emnet:

RSS Feed af emne

DSB MO564Svenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak