Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

DD-Vogne i rød bemaling (Generelt)

af Thom32, 13/12 2021, 09:49 (1076 dage siden)

Hej.
Er der snak om at DD-vognene skal bemales i rød engang?
Hvis ja, hvornår mener i at bemalingen/folieringen påbegyndes? (Skønt det vides)

Vh Thomas

DD-Vogne i rød bemaling

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 15/12 2021, 17:31 (1073 dage siden) @ Thom32

Hvis ja, hvornår mener i at bemalingen/folieringen påbegyndes? (Skønt det vides)

Denne tråd blev låst ved en fejl og er nu genåbnet.
Man er velkommen til at svare på spørgsmålet, hvis man har noget fakta.

--
[image]

DD-Vogne i rød bemaling

af steenth, 15/12 2021, 18:44 (1073 dage siden) @ Thom32

Hej.

Der er ikke set noget nyt siden du spurgte sidst. DSB har sat projektet på stand by på ubestemt tid.

DD-Vogne i rød bemaling

af Danielsen, 15/12 2021, 19:32 (1073 dage siden) @ Thom32

Et sidespor, men hvordan går det med omlakering af S-togene? Er malerhallen i Ishøj færdig? (Som jeg husker det, skulle den stå klar i november)

DD-Vogne i rød bemaling

af Tommy Nilsson ⌂ @, Ringsted, 15/12 2021, 19:36 (1073 dage siden) @ Danielsen

Et sidespor, men hvordan går det med omlakering af S-togene? Er malerhallen i Ishøj færdig? (Som jeg husker det, skulle den stå klar i november)

Kunne vi ikke godt holde os til emnet? Start gerne et nyt emne, hvis emnet er nyt (eller skriv videre i en eksisterede tråd om det pågældende emne).

--
[image]

DD-Vogne i rød bemaling

af Danielsen, 15/12 2021, 19:59 (1073 dage siden) @ Tommy Nilsson

Kunne vi ikke godt holde os til emnet? Start gerne et nyt emne, hvis emnet er nyt (eller skriv videre i en eksisterede tråd om det pågældende emne).

Ok. Jeg tænkte at dette var tilpas tæt på emnet til at det var i orden.

S-tog i ny bemaling - engang i 2022...

af steenth, 16/12 2021, 00:16 (1073 dage siden) @ Danielsen

Efter de rygter jeg har set kommer det første togsæt i hallen i en af de første måneder 2022...

DD-Vogne i rød bemaling

af William Skov ⌂, 20/12 2021, 14:04 (1068 dage siden) @ Danielsen

DSB har lige lavet stillingsopslag lydende "Medarbejdere til male- slibearbejde på S-togs vognkasser"

Så noget tyder på snarligt arbejde på S-tog.

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx/?cid=14&departmentId=19995&am...

--
William S.
Arktisk bygningsingeniørstuderende på DTU
[image]
https://williamskov.piwigo.com/ - Min fotosamling

DD-Vogne i rød bemaling

af Danielsen, 20/12 2021, 17:36 (1068 dage siden) @ William Skov

DSB har lige lavet stillingsopslag lydende "Medarbejdere til male- slibearbejde på S-togs vognkasser"

Så noget tyder på snarligt arbejde på S-tog.

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx/?cid=14&departmentId=19995&am...

Tak for det. Ser ud som om arbejdet begynder umiddelbart i det nye år.

DD-Vogne i rød bemaling

af glade-koege ⌂, køge, 20/12 2021, 20:28 (1068 dage siden) @ Danielsen

Arbejder begynder i feb

Mam laver slibe arbejde mv i Taastrup og maler i Hundige

Så tænker toget kan fanges under transport ret bart.. spg er om det trækkes af lokomotiv eller køre selv til Hundige efter.

Derud over starter man projekt gruppe op ang udskifte skilte på 4G s-tog

DD-Vogne i rød bemaling

af Danielsen, 20/12 2021, 21:07 (1068 dage siden) @ glade-koege

Arbejder begynder i feb

Mam laver slibe arbejde mv i Taastrup og maler i Hundige

Så tænker toget kan fanges under transport ret bart.. spg er om det trækkes af lokomotiv eller køre selv til Hundige efter.

Hvorfor skulle det ikke kunne køre selv? Desuden bliver det vel svært at finde lokomotiver, der kan køre til Hundige, når CBTC bliver rullet ud næste år?

Derud over starter man projekt gruppe op ang udskifte skilte på 4G s-tog

Det lyder godt. Det ser gudsjammerligt ud med de mange destinationsskilte, der ikke virker.

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak