https://www.bt.dk/samfund/tirsdag-morgen-var-en-historie-for-sig-to-timer-og-20-minutte...
Nogen som ved noget om dette?
Signalfejl bør vel ikke betyde at togene ikke kan trille frem til en perron?
JH
I den slags situationer kan man som lokomotivfører kun håbe på, at der sker en spontan-evakuering…
Det virker i øvrigt ofte som om, ved store uregelmæssigheder, at alle kræfter alene lægges i at få den øvrige trafik til at glide, mens ingen interesserer sig for dem i de tog der er fanget midt ude i ingenting…
Mvh.
VW
I den situation (og mange andre) virker det som at BaneDanmark primært tænker på DSB's behov. Man holder en eller anden form for drift i gang så dagens materielkabale forstyrres mindst muligt. FOr Banedanmark er et strandet tog blot en sporbesættelse på en sportavle.
Jeg har en gang oplevet at alt gik i stå i røret, både på fjernbanen og nærbanen. Også ventilationn med indtil flere ME'ere ståend og tøffe i tomgang rundt omkring i røret. På et tidspunkt evakuerede folk sig selv.